Logitech Quickcam onder SuSE 8.0

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10 00:09
Ik heb al een topic hierover gevonden, maar denk dat dat toch iets anders is als wat ik graag wil.

Ik heb een logitech Quickcam Express (mja... oke, k*tding) aan mijn client hangen op de USB poort. Kernel 2.4.18 draait er, standaard kernel werkt het apparaatje ook perfect maar als ik de kernel ga compilen (beetje optimizen voor athlon) werkt mijn quickcam ook niet meer. Kan iemand mij even uitleggen wat ik als module moet compilen in de kernel. USB heb ik natuurlijk al als module.

thanks

• LollieStick
*schop*

Verwijderd

heb je de quickcam ook als module? :).

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Op zaterdag 15 juni 2002 10:14 schreef beelzebubu het volgende:
heb je de quickcam ook als module? :).
Lol
maar idd als je ff gewoon door de configuratie heen gaat staat er gewoon een module mogelijkheid voor deze webcam tussen en wel letterlijk.

• LollieStick
mja.. maar meot ik nog iets met input devices, video 4 linux, etc. doen? video 4 linux lijkt me handig, maar als ik alle opties bij langs moet gaan, ben ik er over 50 jaar nog mee bezig ;)

• deadinspace
  • Laatst online: 17:15

deadinspace

The what goes where now?

Op zondag 16 juni 2002 17:57 schreef LinuxUser het volgende:
mja.. maar meot ik nog iets met input devices, video 4 linux, etc. doen? video 4 linux lijkt me handig, maar als ik alle opties bij langs moet gaan, ben ik er over 50 jaar nog mee bezig ;)
Het lijkt me toch een goed idee om ze allemaal even langs te lopen, ZO lang duurt dat nou ook weer niet.

Bijna elk item heeft ook nog een stukje uitleg onder 'help', dus als je je iets afvraagt over een item dan kun je dat lezen.

Ik stel voor dat je het nu gewoon zelf leest en probeert, en pas weer in dit topic een vraag stelt als je ergens echt niet uit komt ;)

• LollieStick
stom stom stom van me... ik zag nergens quickcam staan, maar heb het al opgelost.

Sorry voor het ongemak, dacht eigenlijk dat ik een soort module moest hebben voor een andere cam die hiermee werkt.

mja.... lezen is ook een vak |:(
Pagina: 1