Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
wat voor logitech muis is het? met of zonder wiel? draadloos, optisch? iets meer info over je muis.Op vrijdag 14 juni 2002 21:26 schreef Oen het volgende:
Het volgende probleem:
Ik heb SuSE geïnstalleerd, maar mijn muiscursor is niet zichtbaar.
Als ik mijn muis beweeg zie ik wel dat de iconen 'mouse-overs' hebben, maar de echte cursor zie ik niet,
heel lastig dus.
het is een Logitech muis op een PS2-port
maar wanneer ik die optie selecteer in het configuratiescherm gaat hij helemaal flippen
wat te doen ?
je kunt je muis overigens instellen met het programma 'sax2'
Logitech met draad, balletje, zonder wiel, allersimpelste dingOp vrijdag 14 juni 2002 21:42 schreef LinuxUser het volgende:
[..]
wat voor logitech muis is het? met of zonder wiel? draadloos, optisch? iets meer info over je muis.
je kunt je muis overigens instellen met het programma 'sax2'
sax2?
wat is dat / waar vind ik die
(heb complete installatie gedaan 5,9GB)
edit:
Oeps, te vroeg geroepen, HS7 van de Manual, ik ga ff prutsen
Oeps, te vroeg geroepen, HS7 van de Manual, ik ga ff prutsen
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
mwja... idd de handleiding ja.
commando uitvoeren: sax2 intypen [enter]
done!
commando uitvoeren: sax2 intypen [enter]
done!
Dit probleem heb ik ook alleen dan bij de personel versie.
maar keb nu een beetje in Sax zitten klooien en kom d'r niet uit. Hier moest ik namelijk volgens de help file sw_cursor aanvinken, nu heb ik dit gevonden maar deze optie stond al aan dus dit heeft niets geholpen.
volgens de helpfile ligt het aan de videokaart.
maar keb nu een beetje in Sax zitten klooien en kom d'r niet uit. Hier moest ik namelijk volgens de help file sw_cursor aanvinken, nu heb ik dit gevonden maar deze optie stond al aan dus dit heeft niets geholpen.
volgens de helpfile ligt het aan de videokaart.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Doe eens in een terminal "grep -i sw_cursor /etc/X11/XF86Config*" en post de output eens hier?
Ik denk dat de optie 3d versnelling in yast je probleem is..
Die moet uit..
Woepss out of Date ?
Die moet uit..
Woepss out of Date ?
Hehe beetje wel...Maar het probleem bij dit oude type muis lost zich op door gewoon het standaar PS/2 protocol te nemen. Ik heb een Logitech trackball zonder wiel en die doet het daar ook prima opTHxZ0NE schreef op 20 september 2002 @ 14:52:
Ik denk dat de optie 3d versnelling in yast je probleem is..
Die moet uit..
Woepss out of Date ?
ieeeepppppp :P
Pagina: 1