Toon posts:

[freesco] boot failure

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

na in de search het antwoord niet te hebben gevonden dan toch maar hier gepost.

Ik probeer thuis freesco te installeren. Ik wil dit doen op een 486 66Mhz met 16 mb RAM.
Wanneer ik freesco van internet haal en dan via make_fd een flop van maak en van deze flop wil opstarten geeft die de error:

boot failure

aan.

hoe kan dit. Het nu 3 (verschillende) diskettes geprobeerd. 3 X deed ie het niet.

Verwijderd

probeer eens die boot diskette op die HD te zetten, misschien doet ie het dan, ik kan me vaag herinneren dat een vriend van me dat ook had, en dat ie het daarna wel deed toen ie em op de HD had gezet

• marcus22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 15:38
Ik heb Freesco op een vergelijkbare machine draaien dus de specs zijn eht probleem niet.

Heb je meer info over de foutmelding of is dit alles?

Misschien een verkeerde BIOS setting?

There is no place like 127.0.0.1

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk dat dit meer een topic voor NOS is, maar dan moet je toch wel wat meer info cq screen shot's geven, omdat hij anders daar dicht zal gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 21:26 schreef MeTaLBART666 het volgende:
probeer eens die boot diskette op die HD te zetten, misschien doet ie het dan, ik kan me vaag herinneren dat een vriend van me dat ook had, en dat ie het daarna wel deed toen ie em op de HD had gezet
ben het nu aan het proberen. Hopelijk werkt dat.

Hoe kan ik nou een screenshot geven van het booten :-P

hij geeft alleen de melding BOOT FAILED aan meer niet. Heb het bestand setup.exe ook helemaal niet op flop staan :-(

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
dit hoort idd in nos. het kan zijn dat je diskettedrive rot is. probeer eens op een andere diskettedrive.
hij geeft alleen de melding BOOT FAILED aan meer niet. Heb het bestand setup.exe ook helemaal niet op flop staan :-(
Linux werkt niet met *.exe bestanden. het bestand zal gewoon setup heten, zonder iets er achter.

Verwijderd

Je mag het op een duidelijkere manier in NOS proberen. Wees zo informatief mogelijk en omschrijf je probleem duidelijk, zodat mensen niet eerst hoeven te gokken wat je probleem precies is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.