Op zaterdag 15 juni 2002 17:02 schreef JvS het volgende:
[..]
ow? Ik kan ook aan alle films komen, terwijl wij hier warez weren... Dat hoeft nog niet te betekenen dat wij dat hier daarom maar moeten toestaan. We willen gewoon niet dat mensen via ons forum aan zulke informatie komen. We houden het hier inderdaad vrij strak allemaal. Better safe than sorry.
Even dit voorbeeld: Ik heb een keer voor mijn school een programma gemaakt om bijvoorbeeld alle *.tmp bestanden te verwijderen (of andere extenties). Nou had iemand opgegeven dat *.* verwijderd moest worden en was dus bijna de gehele map C:\Windows\ leeggemaakt

.
Er was nog een image van die pc dus zo'n probleem, maar dat zou je dus ook een virus oid kunnen noemen, misschien had ik een beveliging moeten maken, maar ik neem aan dat je weet waarmee je bezig hebt.
'Weet waarmee je bezig bent', dat dacht BlueByte ook, maar er werd meteen maar verondersteld dat de 'code' in verkeerde handen zou vallen. Ik vind het eigenlijk best wel goed dat men is een discussie start over hoe bijvoorbeeld alleen al AutoExec.bat een systeem kan verknallen, er zijn volgens mij mensen (hier) die überhaupt niet weten wat het doet.

Op zaterdag 15 juni 2002 22:59 schreef beelzebubu het volgende:
Hacken moet je niet leren door andere te vragen hoe het moet, dan snap je de hele kunst van het hacken (als in: cracken) niet. De kunst is om het zelf te leren, begrijpen en kunnen, zonder voorzeggen van anderen. Dus een topic openen 'hoe moet dat' is gewoon zkr1ptk1dd13 gedrag.

. Lees je eens in in de IP stack en de windows networking interfaces, op networking daemons, desnoods buffer overflows, generic website security (PHP/ASP), etc. Maar ga niet vragen hoe je de ander hackt.

.
Just my opinion.
Helemaal mee eens, je moet niet alleen weten hoe je iets kan doen maar ook weten waarom, en dat laatste vergeten veel mensen