com 21 tweak met one step???

Pagina: 1
Acties:

• smashnl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-06-2023
hallo allemaal,
Jullie snelheids monsters weten vast wel of het klopt dat je een kabel modem tot 700x kunt tweaken staat in computer idee. klopt dat en zo ja waar haal je het programma onestep

yep it's me

Verwijderd

volgens mij kan je wel je modem tweaken maar wordt je snelheid altijd nog door de provider geknepen, correct me if i'm wrong

Verwijderd

Dat programma onestep werkt zo ver als ik weet alleen met motorola kabelmodems, maar graag jullie ervaringen, maybe kan het inderdaad werken op diverse com21 modems, helaas op de mijne van @home niet

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 21:19 schreef Jaromir het volgende:
Dat programma onestep werkt zo ver als ik weet alleen met motorola kabelmodems, maar graag jullie ervaringen, maybe kan het inderdaad werken op diverse com21 modems, helaas op de mijne van @home niet
ja, ik heb zo'n com21 modem van casema, kwil wel kijken als het gaat werken maar dan moet ik eerst een link hebben waar ik dat proggie vandaan kan halen

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 10:27

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Is toch zinloos. Al boost je je kabelmodem 1000x dan werkt dat niet omdat de provider ook nog een wurggreep heeft op je verbinding. Je verbinding is zo snel als je zwakste schakel in je netwerk. Je provider dus! >:)

*empty*

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 22:02
En laat dat bij COM21 Casema zijn so you're fucked :P

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

Op vrijdag 14 juni 2002 21:18 schreef MeTaLBART666 het volgende:
volgens mij kan je wel je modem tweaken maar wordt je snelheid altijd nog door de provider geknepen, correct me if i'm wrong
Klopt

Gregor van Egdom Krekr

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 18:56
heeft iemand voor mij die link waar ik dat proggie vandaag kan halen want ik het zo'n COM21 ding van chello, ja ik weet dat jullie zeggen dat het nix uitmaakt maar dat boeit niet toch ff proberen

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 22:07 schreef onzin_junk het volgende:
heeft iemand voor mij die link waar ik dat proggie vandaag kan halen want ik het zo'n COM21 ding van chello, ja ik weet dat jullie zeggen dat het nix uitmaakt maar dat boeit niet toch ff proberen
www.google.com en als iemand 'm toch plaatst... da mag nie :X

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Op vrijdag 14 juni 2002 22:08 schreef MasterOverdrive het volgende:

[..]

www.google.com en als iemand 'm toch plaatst... da mag nie :X
Het is heel makkelijk :)

De modem download een cfg bestandje bij de provider(dhcp) met daarin de snelheden.
Met onestep kan jij dat cfg bestandje downloaden en editen.
Dan moet je je modem met een programmatje het cfg bestandje met de snelheden van je eigen pc laten downloaden en klaar.

Het moeilijkste van allemaal is het cfg bestandje te pakken krijgen als je die hebt ben ej klaar.
Maar als je ISP het downloaden van et bestandje geblokeerd heeft voor alles op de modem na kan je et vergeten :'(

Het is bij niet gelukt om het bestandje te krijgen ;(

Turn it off and on again.

Pagina: 1