yep it's me
Verwijderd
volgens mij kan je wel je modem tweaken maar wordt je snelheid altijd nog door de provider geknepen, correct me if i'm wrong
Verwijderd
Dat programma onestep werkt zo ver als ik weet alleen met motorola kabelmodems, maar graag jullie ervaringen, maybe kan het inderdaad werken op diverse com21 modems, helaas op de mijne van @home niet
Verwijderd
ja, ik heb zo'n com21 modem van casema, kwil wel kijken als het gaat werken maar dan moet ik eerst een link hebben waar ik dat proggie vandaan kan halenOp vrijdag 14 juni 2002 21:19 schreef Jaromir het volgende:
Dat programma onestep werkt zo ver als ik weet alleen met motorola kabelmodems, maar graag jullie ervaringen, maybe kan het inderdaad werken op diverse com21 modems, helaas op de mijne van @home niet
Is toch zinloos. Al boost je je kabelmodem 1000x dan werkt dat niet omdat de provider ook nog een wurggreep heeft op je verbinding. Je verbinding is zo snel als je zwakste schakel in je netwerk. Je provider dus!
*empty*
En laat dat bij COM21 Casema zijn so you're fucked
KloptOp vrijdag 14 juni 2002 21:18 schreef MeTaLBART666 het volgende:
volgens mij kan je wel je modem tweaken maar wordt je snelheid altijd nog door de provider geknepen, correct me if i'm wrong
heeft iemand voor mij die link waar ik dat proggie vandaag kan halen want ik het zo'n COM21 ding van chello, ja ik weet dat jullie zeggen dat het nix uitmaakt maar dat boeit niet toch ff proberen
Verwijderd
www.google.com en als iemand 'm toch plaatst... da mag nieOp vrijdag 14 juni 2002 22:07 schreef onzin_junk het volgende:
heeft iemand voor mij die link waar ik dat proggie vandaag kan halen want ik het zo'n COM21 ding van chello, ja ik weet dat jullie zeggen dat het nix uitmaakt maar dat boeit niet toch ff proberen
Het is heel makkelijkOp vrijdag 14 juni 2002 22:08 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
www.google.com en als iemand 'm toch plaatst... da mag nie
De modem download een cfg bestandje bij de provider(dhcp) met daarin de snelheden.
Met onestep kan jij dat cfg bestandje downloaden en editen.
Dan moet je je modem met een programmatje het cfg bestandje met de snelheden van je eigen pc laten downloaden en klaar.
Het moeilijkste van allemaal is het cfg bestandje te pakken krijgen als je die hebt ben ej klaar.
Maar als je ISP het downloaden van et bestandje geblokeerd heeft voor alles op de modem na kan je et vergeten
Het is bij niet gelukt om het bestandje te krijgen
Turn it off and on again.
Pagina: 1