I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
Verwijderd
Hmzzz... Lijkt me idd niet al te stabiel zo...
Je kunt natuurlijk ook een timer plaatsen, en het één keer in de zoveel tijd met een search-en-replace kunnen doen...
misschien de onkeypress(keyascii.........)
If keyascii=32 then
bla
bla
bla
bla
end if
end sub
Maar dat zal wel net zo traag zijn...
Je kunt natuurlijk ook een timer plaatsen, en het één keer in de zoveel tijd met een search-en-replace kunnen doen...
misschien de onkeypress(keyascii.........)
If keyascii=32 then
bla
bla
bla
bla
end if
end sub
Maar dat zal wel net zo traag zijn...
je kan natuurlijk ook de onclick gebruiken of een teller
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
wordt de On_Click event ook uitgevoerd als je op je toetsenbord ramt ?
Jullie zouden dus met een Timer om de 10ms een bepaalde functie oproepen die dan het ingetypte woord controleert?
Dit lijkt me moeilijk.... Hoe zou je dit best kunnen realiseren dan?
Jullie zouden dus met een Timer om de 10ms een bepaalde functie oproepen die dan het ingetypte woord controleert?
Dit lijkt me moeilijk.... Hoe zou je dit best kunnen realiseren dan?
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
keypress event gebruiken ?
je kunt trouwens denk ik gewoon de positie van de caret/cursor pakken (hoe het maar heet), achter waards tterug loopen totdat je een spatie tegenkomt, of een komma. dan weet je waar het {key}woord ophoudt.
je kunt trouwens denk ik gewoon de positie van de caret/cursor pakken (hoe het maar heet), achter waards tterug loopen totdat je een spatie tegenkomt, of een komma. dan weet je waar het {key}woord ophoudt.