Toon posts:

Muis in XP snel omdraai probs :D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
aloha,

ik heb optical muis, als ik bijvoorbeeld in CS heel snel wil omdraaien slaat die muis door, hij kijkt dan opeens naar onder.

Is hier een fiks >:) voor?

Mn sensitivity is 3,7 en die zet ik niet hoger :)

MzzL

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Andere muis kopen :)

Dit is een bekend probleem met optische muizen. Voor FPS zijn duure non-optische nog steeds het beste. De Logitech dual optical muis zou hiervan geen last hebben.

Verwijderd

Probeer eens een andere ondergrond, of koop een dual Optical muis. Die schijnen minder last te hebben van dit effect :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 19:05 schreef tjetta het volgende:
Probeer eens een andere ondergrond, of koop een dual Optical muis. Die schijnen minder last te hebben van dit effect :)
Dual optical muizen hebben hier idd. minder last van. Maar het probleem is nog niet helemaal weg. Dit is gewoon een nadeel van een optical muis... je drivers e.d. hebben daar niks mee te maken. Wil je dit totaal niet meer hebben, zal je een bal-muis moeten kopen.

Voordat je met de vraag komt; 'waar vind ik zo'n Dual optical?' heb je hier alvast een handige link: http://www.tweakers.net/pricewatch

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 18:31
Ik heb dus een dual optical muis van logitech
ik moet zeggen dat ik het probleem ook wel eens heb maar dan is het maar 2x per week ofzo
verder is het denk ik de beste muis die er op dit moment op de markt is.
ik kan het iedereen aan raden

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Ik had het met een draadloze bal-muis ook, maar dan alleen in SOF (deel 1). Heel vaag.

Ik heb nu een draadloze optische en heb in geen enkel spel problemen gehad. (alleen met de USB > PS/2 converter ging het compleet mis)

Verwijderd

Topicstarter
Die muis is 2 weken oud, dus geen nieuwe kopen >:)

Bedankt voor de info :)

MzzL
Pagina: 1