[keyboard]logitech

Pagina: 1
Acties:

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024
Heb net nieuwe drivers gedownload van logitech-site. Als ik nu de dubbele komma 1 keer invoer, krijg ik er direct 2 achter elkaar. zo dus - "" -, ook als een single quote doe, het zelfde geval. zo dus - '' -. Ook lukt het me niet meer om de e streepje te krijgen, normaal voer ik eerst streepje in, en daarna de e, nu niet meer. Ik heb al een overdosis instellingen aangepast, maar krijg het niet voor elkaar. Iemand een idee?? P.s. ik kan geen vorige drivers downloaden, heb geen cd meer, en wil ze graag wel geinstalleerd houden, anders heb ik niks meer aan mn drie extra knopjes. Bedankt alvast!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor dat streepje op die E enzo moet je je toetsenbord instelling op US-International zetten. Dit kan je doen bij je keyboard instellingen in je control panel van Windows.

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024
als ik hem alleen op US zet (niet internationaal) dan ben ik wel van mn dubbel dubbel ;) quote's en dubbele single quote's af. De e-streepje ben ik nog wel kwijt.

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:26
Activeer een 2e keyboard taal. Dan kan je met bv. Alt-LeftShift schakelen tussen NL en US.

Voor NL (diacritische teken Ééóý etc) gebruik ik de US-international-instelling met Dutch-language. Voor normale klare tekst gebruik in het US-keyboard met de US-language.

Weet niet welk oper-systeem je hebt maar het is vrij eenvoudig te doen op W9x/W2K en XP.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results