[ADSL] straalzender?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-07 23:10
Een gast uit mn buurt zei dat hij internet via een straalzender kreeg... nou vraag ik me af, wat is dat???
Bart:ik krijg waarschijnlijk heel snel internet
Bart:\hdsl
Bart:met een straalzender
Duke:wtf?
Duke:is een straalzender
Bart:ja
Bart:kleintje
Bart:voor een test van mij poa zijn werk
Bart:waarschijnlijk 100 mb/s
Is die gozer nou een n00b? of is er echt zoiets als straalzender? ik geloof er iig geen * van...
(owja, heb de search gebruikt :P)

Verwijderd

HDSL (High bit-rate Digital Subscriber Line), one of the earliest forms of DSL, is used for wideband digital transmission within a corporate site and between the telephone company and a customer. The main characteristic of HDSL is that it is symmetrical: an equal amount of bandwidth is available in both directions. HDSL can carry as much on a single wire of twisted-pair cable as can be carried on a T1 line (up to 1.544 Mbps) in North America or an E1 line (up to 2.048 Mbps) in Europe over a somewhat longer range and is considered an alternative to a T1 or E1 connection.
HDSL (High-bit-rate Digital Subscriber Line)
HDSL werkt symmetrisch en heeft een snelheid tot 1.54Mbps. HDSL maakt gebruik van 2 paren (4 kabels) in plaats van 1 paar (2 kabels) zoals bij andere DSL vormen. HDSL levert geen support voor POTS. Zowel SDSL als HDSL worden veel gebruikt als huurlijn.
:)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Bart:\hdsl
da's dus geen ADSL ;)

ADSL = nieuwer als HDSL en je kan er ook hogere snelheden mee halen :P

lijkt me vrij bluffy dus :P

edit:
HDSL (High-bit-rate Digital Subscriber Line)
HDSL werkt symmetrisch en heeft een snelheid tot 1.54Mbps. HDSL maakt gebruik van 2 paren (4 kabels) in plaats van 1 paar (2 kabels) zoals bij andere DSL vormen. HDSL levert geen support voor POTS. Zowel SDSL als HDSL worden veel gebruikt als huurlijn.
:Y)

edit2: quootje maken blijft moeilijk :+

edit3: stomme Dave :( :P

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Bedoelt hij internet via de schotel? Dat bestaat wel voor zover ik weet. Dan heb je ook wel hoge download, maar upload is natuurlijk niet mogelijk (een schotelantenne kan niet zenden). Daarom heb je dan ook altijd via kabel/modem verbinding voor de upload. Dit is wat ik erover weet, als hij dit tenminste ook bedoeld ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-07 23:10
okeej ik weet genoeg :D

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 18:30 schreef veldmuis het volgende:

edit3: stomme Dave :( :P
Ik was eerder :)

Verwijderd

Had je ook niet zelf kunnen vinden ofo he :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.