Wat wil je formatteren zonder partitie ?
Dus....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik heb dus mijn oude kapotte schijf eruit gehaald en een spiksplinternieuwe hd erin gezet.
Is dus nog nooit gebruikt, vandaar mijn vraag.
Is dus nog nooit gebruikt, vandaar mijn vraag.
Nou kijk.. als je winxp erop zet.. hoef je niets te doen, kan je namelijk in de setup selecteren, anders met win98:
Bootdisk, fdisk, make primary partition, en dan moet je hem zo ie zo nog formatteren
Bootdisk, fdisk, make primary partition, en dan moet je hem zo ie zo nog formatteren
Dus een nieuwe hd waar nog nooit data op gestaan heeft moet je evengoed formatteren ?
(met fdisk dus zeker he ?)
Ja, altijd als je partities aanmaakt. Zelfs op nieuwe HD'sOp vrijdag 14 juni 2002 18:17 schreef Le_Freak ! het volgende:
Dus een nieuwe hd waar nog nooit data op gestaan heeft moet je evengoed formatteren ?
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Okee man
bedankt !
(Ik ga maar even aan de slag)
Veel plezier ermeeOp vrijdag 14 juni 2002 18:19 schreef Le_Freak ! het volgende:
Okee manbedankt !
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Mjah, beetje basic dit.. Maargoed, eerst partitioneren, daarna formateren.. Die ook de fdisk-faq.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()