Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gprs verbruik megabytes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zeeeer geinteresseerd in die o2 XDA.. ik heb hem gezien bij een vriend van me, en wat een tof ding is dat!

Ik vraag me alleen af hoeveel megabyte je nou werkelijk verbruikt, want daar zit een groot deel van de kosten. Ik ga ervanuit dat ik alleen maar wat van mijn eigen sites wil checken en soms wat mail. Maar met slechts 1mb/maand lijkt me dat je dan al razendsnel eroverheen gaat.

Hebben jullie hier ervaring mee? :?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:34

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ligt eraan. Ik WAP vrij veel via SMS, en dan ligt mijn gebruik rond de 1mbyte/maand (daarop is mijn abonnement ook ingesteld zeg maar...) maar als ik eventjes wat internet met mijn phone+laptop gaat het snel via GPRS, dan heb je er snel al 300kbyte doorheen gejaagd. Dus ik weet niet of je WAP/I-Mode pagina's met dat ding wil bekijken, of juist échte internet pagina's. In het laatste geval zal je toch echt een abonnement van 5mb+ moeten nemen, in het eerste geval is 1mb denk ik wel genoeg...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
okay dan, bedankt..
zit vanalles na te lezen. vind het gebrek van een draadloze headset wel erg jammer..

misschien is het toch nog iets te vroeg ervoor =]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ok. de O2 XDA is wel een gadget, maar als je toch vragen over netwerk en telefonie heb dan hoort dit toch bij I&T
so... GT-->I&T

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp