Hola,
ik ben bezig met een techno/hardstyle webcast op te zetten.. Maar ik ben echt niet tevreden met de icecast/shoutcast source software voor linux. Ices is onhandelbaar.. je *KAN* er een playlist handler inbouwen, maar dat moet met perl. Ik heb niet genoeg kennis van perl om dat voor elkaar te krijgen. Het probleem van de meeste source software is dat ze maar 1 stream op 1 bitrate starten, en ik wil 1 playlist op meerdere bitrates starten.
Ik heb genoeg kennis van php in huis, dus ik dacht.. weet je wat? We maken 't zelf wel
Dan kan ik er alles instoppen wat ik nodig heb. Maar nu kan ik nergens vinden wat ik naar icecast moet sturen, voor dingen als de titel, bitrate, wel public etc. etc. Iemand een idee waar ik een lijst met headers kan vinden die je naar icecast moet sturen? Of iemand een goed voorbeeld van (php)software waarin ik die info kan vinden? Die headers die je aan het begin moet sturen zijn het enige probleem, hoe ik moet streamen enzo, dat lukt wel.. beetje prutsen met bits en lame enzo.. 
alvast bedankt.
ik ben bezig met een techno/hardstyle webcast op te zetten.. Maar ik ben echt niet tevreden met de icecast/shoutcast source software voor linux. Ices is onhandelbaar.. je *KAN* er een playlist handler inbouwen, maar dat moet met perl. Ik heb niet genoeg kennis van perl om dat voor elkaar te krijgen. Het probleem van de meeste source software is dat ze maar 1 stream op 1 bitrate starten, en ik wil 1 playlist op meerdere bitrates starten.
Ik heb genoeg kennis van php in huis, dus ik dacht.. weet je wat? We maken 't zelf wel
alvast bedankt.
[04:53:17][roel@roel:~]$ sleep
bash: sleep: command not found