Toon posts:

"doosje" voor case fan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Het voetje van ut doosje waar mijn case fan in hangt is gebroken :(... dus nu trilt mn doos als de *-*..

Afbeeldingslocatie: http://www.dragonball-ok.com/computer.gif (dat ding recht onder)

EDIT (de vraag :D)... waar kan ik een nieuw doosje kopen..

Verwijderd

En wat is nu de vraag... :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 16:27 schreef Oeloe het volgende:
En wat is nu de vraag... :?
Zie edit -_-'

Verwijderd

zitten vast gaten in de case zelf waar je hem aan vast kunt maken

Verwijderd

superlijm? :P

Verwijderd

probeer lijm of tape, of bevestig je fan met schroeven aan je case

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Secondelijm!
Eerst een beetje ertussen zodat het vast zit, en dan nog wat op de 'naden' smeren, als dat opdroogt zit het muurvast!

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Op vrijdag 14 juni 2002 16:26 schreef Webmasterok het volgende:
Hi,

Het voetje van ut doosje waar mijn case fan in hangt is gebroken :(... dus nu trilt mn doos als de *-*..

[afbeelding] (dat ding recht onder)

Ik heb er nog 1 :)
edit:

ESFice heeft er ook nog 1 (zelfde case :))

Verwijderd

Ach joh doe niet moeilijk en schroef die fan er zo in.

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 19:49
Dokter! D'r heeft hier iemand last van een trillende doos! vibrator aan laten staan?

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:37

DaRoot

Some say...

Wat ze hierboven al zeggen, probeer hem vast te schroeven... Probeer hem met rubberen ringetjes tussen de fan en je case vast te schroeven, scheelt heleboel resonantie!

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Huupke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11-2025
Op vrijdag 14 juni 2002 16:40 schreef Vimana het volgende:
Dokter! D'r heeft hier iemand last van een trillende doos! vibrator aan laten staan?
haha!

ontopic --> Ik zou de fan apart ophangen en dan zoals de rest al zegt met ringetjes ertussen.

i5-13600KF @ 6.0GHz || Domoticz on Pi3+Pi4 || PV: 14940 Wp || WP: 12kW LG

• DjGeRo
  • Laatst online: 11:06
Wat minder mag ook wel !!

Ontopic: Voor die doosjes zou je de fabrikant is moeten mailen / bellen en anders word het plakband ofzo of lijm want denk niet dat ze die dingen ergens los verkopen...

Verwijderd

Probeer eens wat smeltlijm uit zo`n lijmpistool,of anders wat siliconenkit.
Baat het niet,dan schaadt het niet.

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
]

Hehe >:) die's goed!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik heb dezelfde kast, en dat doosje heb ik er helemaal niet omheen zitten :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Kraanwater
  • Laatst online: 15-02 20:10
kun je hem niet gewoon vastlijmen of is die zo kapot ??

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

try tochtstrip in combinatie met lijm, vang je de trillingen die er zijn ook nog op :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 19:22
Als je het doosje weglaat en de fan an de case monteerd, kan de fan beter lucht verplaatsen en maakt hij minder herrie.
Probeer dat eens

Verwijderd

Tie rips of hoe je dat ook schrijven mag...

of gewoon dat ding eruit laten... en tussen je frontpanel en je case maken werkt primo :)

wou wat tekenen maar dat wou niet :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 20:55 schreef brouwerpower het volgende:
Als je het doosje weglaat en de fan an de case monteerd, kan de fan beter lucht verplaatsen en maakt hij minder herrie.
Probeer dat eens
met wat voor scheofjes moet dat?? En zou ik er dan ook nog een fan grill in moeten zetten???

Verwijderd

Wat voor schroefjes? Ben jij nou een tweaker :?

En een fingerguard heb je alleen nodig als je bang bent dat je je fikken eraf chopt in die fan, maar het lijkt me niet dat je altijd met je handen zit daar.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 juni 2002 10:56 schreef xoploosx het volgende:
Wat voor schroefjes? Ben jij nou een tweaker :?

En een fingerguard heb je alleen nodig als je bang bent dat je je fikken eraf chopt in die fan, maar het lijkt me niet dat je altijd met je handen zit daar.
....Is dit nou een antwoord????

Verwijderd

Ja dat is een antwoord.. je vraagt toch of je een fanguard nodig hebt??!

En schroefjes komop zeg, moeten wij nou gaan zeggen hoelang en hoe dik je schroefjes moeten zijn. Dat kun je zelf toch wel bekijken?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 juni 2002 11:05 schreef xoploosx het volgende:
Ja dat is een antwoord.. je vraagt toch of je een fanguard nodig hebt??!

En schroefjes komop zeg, moeten wij nou gaan zeggen hoelang en hoe dik je schroefjes moeten zijn. Dat kun je zelf toch wel bekijken?
Hmm, nee, maar misschien zijn ut speciale, ik heb hier twee lange schroeven (geen id, waar die anders voor zijn), maar geen idee hoe ik die dan vast kan zetten -_-'

Overigens die lange schroeven, deze zijn 2,5 cm... dus even lang als dikte van mn fan

Verwijderd

Ik zal 't maar zeggen dan ;) Je moet geen schroeven hebben, maar boutjes en moertjes. Als je zelf niks hebt liggen wat lang genoeg is (had ik ook niet) kijk dan es bij de praxis, daar hebben ze ze in alle maten (itt gamma bijvoorbeeld). Of een andere hobbyzaak natuurlijk..

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 juni 2002 11:10 schreef xoploosx het volgende:
Ik zal 't maar zeggen dan ;) Je moet geen schroeven hebben, maar boutjes en moertjes. Als je zelf niks hebt liggen wat lang genoeg is (had ik ook niet) kijk dan es bij de praxis, daar hebben ze ze in alle maten (itt gamma bijvoorbeeld). Of een andere hobbyzaak natuurlijk..
:), ik dacht al iets in die richting... Maar is altijd fijn om ut cker te weten > als er een schroevje in je fan komt zijn de rapen gaar...

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:02
Op vrijdag 14 juni 2002 16:26 schreef Webmasterok het volgende:
Hi,

[afbeelding] (dat ding recht onder)

Ik heb dezelfde kast, maar ik heb mijn voor-onder casefan direct aan de kast gemonteerd, ik heb dat doosje hier nog ergens liggen...
Woon je toevallig in de buurt van Enschede?

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-02 21:28
Ik heb die zelfde case. Ik heb de voorkant er af gesloopt. De grill er uit gezaat en de fan er gewoon in geschroeft. Dis scheelt aanzienlijk in herrie. En 't is een case die heel simpel helemaal te strippen is. :)

En ik heb dat ding ook nog wel liggen, 'k woon in Groningen :)

Verwijderd

Bij de hobbyhal in eindhoven hebben ze heeel veeel van die doosjes. Misschien is er zo'n hal bij jouw in de buurt.

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ben zojuist bij de plaatselijke doe-het-zelf boer geweest en heb 6 tal schroeven met boutjes gekocht :).... Scheelt idd. redelijk in herie ,, en de case trilt ook niet meer :).

Ff vraagje, zou het nog nut hebben om onder de voeding een fan te plaatsen?? (van 60mm)

Verwijderd

Op zaterdag 15 juni 2002 14:05 schreef Webmasterok het volgende:
Hi,

Ben zojuist bij de plaatselijke doe-het-zelf boer geweest en heb 6 tal schroeven met boutjes gekocht :).... Scheelt idd. redelijk in herie ,, en de case trilt ook niet meer :).

Ff vraagje, zou het nog nut hebben om onder de voeding een fan te plaatsen?? (van 60mm)
ach waarom niet ? hoe meer fans hoe meer airflow je krijgt ik heb deze zomer nergens last van zit wel lekker koud hiero op mijn kamer de haren vliegen van mijn kop af zo

Verwijderd

kep er eentje liggen van een andere kast voor 1 euro mag je hem komen ophalen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 juni 2002 15:31 schreef narfpower het volgende:
kep er eentje liggen van een andere kast voor 1 euro mag je hem komen ophalen :)
LeeS de draad voordat je BL@@T :+

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:16

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Voor de hand liggend grapje ;) Tís dat ik deze zag, anders had ik em zelf gemaakt...

Maareh, ik zou em idd gewoon zonder dat doosje bevestigen... Dat doosje heb je toch niet echt nodig nl...

[edit]
OK, streep... Hoe dat dan ook moet...

Uhm, ik vroeg me duz idd eigelijk hetzelfde af...
Ik denk dat ik er maar gewoon 1 koop en wel zie wattie doet... Ik wou dat er een gewone 80mm in kon 8erin... ;(

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Pagina: 1