Mijn videokaart doet ineens erg raar. Gisteren liep hij vast in 3Dmark2001 en toen ik hem vanmorgen aandeed kwamer er bij het posten in de bios al allemaal strepen in beeld. Als hij dan in Windows komt wordt het nog erger. Is mijn videokaart naar de videokaartenhemel of is er nog iets aan te redden?
Is de koeling nog wel ok? Als dat allemaal goed is zou ik toch maar eens naar een andere gpu gaan zoeken 
Of natuurlijk garantie als dat er nog opzit
Of natuurlijk garantie als dat er nog opzit
Ik heb er zelf ook één keer last van gehad, en toen heb ik hem eff uitgezet. Paar min wachten en toen ging het weer goed
. Het is iets vaags, maar weet niet wat.
Je kaart is volgens mij gewoon goed, niks mee aan de hand, maar het lijkt op een fout of zo
Je kaart is volgens mij gewoon goed, niks mee aan de hand, maar het lijkt op een fout of zo
Hij heeft al een hele nacht uitgestaan, dus dat zou het niet moeten zijn. Ik heb hem een tijdje overclocked gehad, maar de laatste paar maanden draaide hij weer standaard. Ik heb er ramsinkjes opzitten en er zat een gpu-cooler (actief) op, dus dat zou het niet moeten zijn. Nu had ik alleen een tijdje geleden een blue orb erop gezet en die heb ik er net afgehaald en het blijkt dat die een klein contactoppervlak heeft. Nu zijn de buitenste 4 hoeken (zeg maar 5% van de GPU) een beetje bruin uitgeslagen. Zou dat fataal geweest zijn? Hij doet het nog wel, alleen krijg ik vanaf het moment dat ik beeld heb (bios-post etc.) allemaal rare witte strepen in beeld (verticaal).
Dat lijkt me inderdaad vrij fataal... volgens mij mag er iig nix tegenaan komen. Dus ik vrees het erste voor je
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Verwijderd
Heb ik ook wel eens gehad , maar dan moet je computer uit doen en een paar seconden wachten en dan weer aan doen , dan gaat het meestal wel weg .
Ik heb het gehad en ik probeer me nu op de fabrieksgarantie te beroepen... Alleen nog even het originele coolertje opzoeken.. die moet ik nog ergens hebben liggen....
Ik had mijn videokaart net een week: hetzelfde probleem. Meteen terug naar de winkel. Zonder gezeur een nieuwe mee.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Helaas is die kaart al een jaar of 2 en een half oud, dus dat zal wel niet lukken. Originele coolertje zit er weer op, maar mijn ramsinks kan ik denk ik niet verwijderen zonder schade aan de geheugenchippiesOp vrijdag 14 juni 2002 19:36 schreef Kolky het volgende:
Ik heb het gehad en ik probeer me nu op de fabrieksgarantie te beroepen... Alleen nog even het originele coolertje opzoeken.. die moet ik nog ergens hebben liggen....
Nee, ik zit dit nu weer achter mijn eigen pc-tje te tikken met een TNT2-M64 PCI erinOp vrijdag 14 juni 2002 20:28 schreef tiesto2tiesto het volgende:
Kan het niet aan de monitor liggen??
Verwijderd
Voorzover ik weet vervalt de garantie van asus zogauw je ook maar iets veranderd aan de videokaart.
Dus andere koelpasta,coolertje,heatsinkjes enz. = Geen garantie.
Dus andere koelpasta,coolertje,heatsinkjes enz. = Geen garantie.
een 32 MB Pure. Ga hem zo voor de laatste keer proberen, maar geef mezelf weinig hoopOp vrijdag 14 juni 2002 20:37 schreef tiesto2tiesto het volgende:
Hmz welke 7700 is het?
Edit:
Hij is dus echt overleden
Verwijderd
Ik zelf heb hier sinds een paar dagen hetzelfde probleem, vanaf de post ook vage strepen en tekens. Dit alles ook met een Asus V7700 DeLuxe van ongeveer 2 jaar oud.
Ik zal nu wel moeten upgraden,
, zal wel een GF4 worden, ik twijfel alleen nog tussen de GF4 4200 van rond 200 euro en de 4400 voor 270+ euro.
Ik zal nu wel moeten upgraden,
4400 voor 270 euro? Da's cheap! Ik ben vroeg op, want ik ga zo mijn AOpen 128 MB 4200 even ophalen. Dat is het voordeel als je bij de TPG werktOp maandag 17 juni 2002 23:57 schreef Mister16v het volgende:
Ik zelf heb hier sinds een paar dagen hetzelfde probleem, vanaf de post ook vage strepen en tekens. Dit alles ook met een Asus V7700 DeLuxe van ongeveer 2 jaar oud.
Ik zal nu wel moeten upgraden,, zal wel een GF4 worden, ik twijfel alleen nog tussen de GF4 4200 van rond 200 euro en de 4400 voor 270+ euro.
Pagina: 1