Ik heb pas gelede een via eden moederbordje gekocht, en probeer er al een paar dagen een besturingsysteem op tezetten. De rest van de config is deze: 20GB quatum fireball (heb ik 2 maanden met me onderstaande bak op gedraait), en een 90watt voeding. Verder zit er nog een cd-rom aan tijdelijk, en 128mb geheugen uit me eigen bak.
Ik ben begonnen met de installatie van winXP, maar dat lukte niet. Hij gaf daar aan dat NTFS.sys corrupt was. Ik dacht van, tja, cd kan brak zijn.
Daarna heb ik win98SE geprobeert, ook hier gaf hij een foutmelding, echter wel een andere (general protection fault).
Nu heb ik net win98 first edition (originele cd, dus daar kan het niet aan liggen) geprobeert te installen met WEER een foutmelding. om precies te zijn deze:
W98 setup caused a general protection fault in module KRNL386.EXE at 0001:1BF2
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik ben begonnen met de installatie van winXP, maar dat lukte niet. Hij gaf daar aan dat NTFS.sys corrupt was. Ik dacht van, tja, cd kan brak zijn.
Daarna heb ik win98SE geprobeert, ook hier gaf hij een foutmelding, echter wel een andere (general protection fault).
Nu heb ik net win98 first edition (originele cd, dus daar kan het niet aan liggen) geprobeert te installen met WEER een foutmelding. om precies te zijn deze:
W98 setup caused a general protection fault in module KRNL386.EXE at 0001:1BF2
Weet iemand waar dit aan kan liggen?