Ik neem aan dat je de nr's zacht wilt laten opkomen en zacht wil eindigen... Dat kan je doen door je wav file te bewerken met cooledit.
in nero zit die optie ook...
(ergens)
(ergens)
# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop
alles selecteren -> Rechetemuisklik -> Eigenscappen -> Use crossfade -> Done..Op vrijdag 14 juni 2002 16:02 schreef Maferick01 het volgende:
in nero zit die optie ook...
(ergens)
Ik kan het zo niet vinden hoor (nero 5.5.7.2)Op vrijdag 14 juni 2002 16:03 schreef DeX het volgende:
[..]
alles selecteren -> Rechetemuisklik -> Eigenscappen -> Use crossfade -> Done..
als je alle tracks (Dus de CD Layout) selecteerd en dan rechterklik doet en properties kiest. Hij staat onderaan..Ik heb een oudere versie 5.5.6.2 daar is ie wel..Op vrijdag 14 juni 2002 16:06 schreef marcell het volgende:
[..]
Ik kan het zo niet vinden hoor (nero 5.5.7.2)
de nieuwste nero kan het ook. thnx allOp vrijdag 14 juni 2002 16:23 schreef DeX het volgende:
[..]
als je alle tracks (Dus de CD Layout) selecteerd en dan rechterklik doet en properties kiest. Hij staat onderaan..Ik heb een oudere versie 5.5.6.2 daar is ie wel..
Pagina: 1