I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Verwijderd
Wordt zo voor je gedaan, de volgende keer mag je een move aanvragen inOp vrijdag 14 juni 2002 15:56 schreef Suffie het volgende:
foutje!
kan iemand ehm ff verplaatsen naar Opslagmedia & I/O Controllers ofzo?
[forum=26]
Nu heb ik het even voor je gedaan [topic=524494/1/25]
tenzij het écht niet lukt met een schaar ofzow kan je een FDD gewoon openmaken
Stuk is ie toch al ??? Toch....Op vrijdag 14 juni 2002 15:55 schreef Suffie het volgende:
bij een vriendin van me zit het ijzeren deel van een floppy vast in dr FDD (k heb het nog niet gezien). Ze kan ehm er niet uitpeuteren... dus er zijn 2 opties... OF de FDD openschroeven OF gewoon een nieuwe halen.. aangezien ze niet zoveel geld heeft valt optie 2 af denk ik
kan je een FDD zomaar openschroeven of zou je het afraden?
Nieuw is toch niet zo prijzig, ongeveer 15 dacht ik.
Maar als je hem netjes openschroeft, zonder iets beschadigen, moet het geen probleem zijn lijkt mij.
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
gewoon openschoeven, zo'n ding ken er wel tegen zolang je maar geen rare dingen doet en de leeskop niet vernaggeld
Het beste lijkt mij om gewoon te pielen en dat ijzertje er uit te halen waar die erin ging, de sleuf dus. Open maken is een ramp, des noods gebruik je geweld bij dat ijzertje die dingen zijn zo slap als wat en zal gewoon meebuigen.
Dat dingetje moet je er echt makelijk uit kunnen halen met een schaar ofzo (zelf al een paar keer gedaan). Anders inderdaad gewoon openschroeven, is ook een eitje.
These are my principles. If you don't like them I have others.
ok 
vanavond een verslag van hoe het ging
welke "maat" schroevedraaier moet je hebben om zoiets open te schroeven btw? zeker niet dezelfde als die waarmee je je PCIkaartjes vastzet
vanavond een verslag van hoe het ging
welke "maat" schroevedraaier moet je hebben om zoiets open te schroeven btw? zeker niet dezelfde als die waarmee je je PCIkaartjes vastzet
Wat ook wel helpt is de diskette er weer helemaal in doen, dan op het knopje drukken, en meteen aan de diskette trekken.
Juist
Verwijderd
Open kan altijd, als je voorzichtig doet 
En wat kosten die dingen tegenwoordig? Niks toch!
En wat kosten die dingen tegenwoordig? Niks toch!
Verwijderd
Inderdaad, had het ook een keer en het lukte bij mij alleen met een pincet, omdat die klepje aan zowel de boven- en onderkant vast zat. Je hebt echt geen ruimte voor twee schroevensraaiers of iets dergelijks.Op vrijdag 14 juni 2002 16:18 schreef Mr_Hiney het volgende:
Of probeer het met een pincet.
pincet was idd de oplossing
mn vriendin zei dat ie echt muurvast zat, maar het bleek gewoon dat dat ijzeren dingetje zich om het klepje had gevouwen
mn vriendin zei dat ie echt muurvast zat, maar het bleek gewoon dat dat ijzeren dingetje zich om het klepje had gevouwen
Pagina: 1