Toon posts:

Online gamen met een 250MB data limiet!?

Pagina: 1
Acties:
  • 610 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit gaat dus over het nieuwe easy abbonement van voormalig quicknet (nu multikabel)! Mijn vriendin wilt dus ook kennismaken met het i-net (beetje mailen en surfen) en dit leek ons wel een fijne optie aangezien het maar €25,- kost (kinderen uitkering)

Maar goed, voor der oudste zoontje oa. is het natuurlijk leuk om online games te spelen, maar kan dat eigenlijk wel! Wat "vreet" dat eigenlijk aan het download gebeuren!? (aangezien de 250MB datalimiet)
En is er bv een verschil tussen een potje unreal en of pure online games zoals bv een potje webdarts oid!?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Een avondje Mohaa komt al gauw op 60 MB + neer...

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-08 22:43

Hu9o

Schokkend

De limiet van 250 MB zal wel per maand zijn?

Dit is voor online gamen zeker wel voldoende. Potje CS is maar een paar mb.

Een potje webdarts 'kost' minder kb's dan gewoon surfen. daar hoef je je helemaal geen zorgen over te maken.

Maar de vraag is of je die 250 mb niet overschreid als je 'andere' dingen gaat dloaden :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:09

Crazy D

I think we should take a look.

250Mb ?? Man door enkel online te zijn, verbruik je al meer :{
Ik denk als je enkel wilt ruiken aan het net, je goedkoper bent door een hetnet/zonnet/whatever accountje te nemen...

Exact expert nodig?

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:20
Zo'n game spelen zal nog wel gaan, maar 'even' een update van zo'n spel downloaden en je bent tientallen MBs verder. Waarschijnlijk kan je vraag alleen goed beantwoord worden door iemand die zelf zo'n abo heeft.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:57
Zoals iemand al zei kost een uur online gamen inderdaad al gauw 40-80MB.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

is 250 mb per maand of per dag

Verwijderd

Topicstarter
250MB per maand uiteraard, anders leek mij de vraag wat overbodig!

Jammer genoeg zie ik hier wat tegenstrijdigheid in wat de hoeveelheid MB's betreft! Of is er ook een verschil tussen MOHAA spelen of CS!?

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 15:56 schreef didaaf het volgende:
250MB per maand uiteraard, anders leek mij de vraag wat overbodig!

Jammer genoeg zie ik hier wat tegenstrijdigheid in wat de hoeveelheid MB's betreft! Of is er ook een verschil tussen MOHAA spelen of CS!?
een avond kost soms 100mb en dan kun je de rst van de maand niet veel meer doen op inet.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:46

Rival24

I'll Be Back

Op vrijdag 14 juni 2002 15:58 schreef chefke het volgende:

[..]

een avond kost soms 100mb en dan kun je de rst van de maand niet veel meer doen op inet.
idd, ik heb een datalimiet van 167mb per dag, en daar ga ik met alleen surfen en gamen al vaak overheen. Dussuh 250mb per maand lijkt me toch nogal weinig...........

Verwijderd

Topicstarter
Is misschien ook wel even handig om te vermelden! We praten hier over een P2 266, dus mohaa ed zal toch niet gaan! Maar goed unreal of cs trekt dat beesie nog wel met zijn voodoo3!

Dus kan het dan nog zo zijn dat de al wat ouder games minder vragen dan de nieuwe garde games!?

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 16:07 schreef didaaf het volgende:
Is misschien ook wel even handig om te vermelden! We praten hier over een P2 266, dus mohaa ed zal toch niet gaan! Maar goed unreal of cs trekt dat beesie nog wel met zijn voodoo3!

Dus kan het dan nog zo zijn dat de al wat ouder games minder vragen dan de nieuwe garde games!?
dat zou kunen omdat toen ook de verbindingen brak waren 33k6 of zo ik heb 30 gb of meer per maand als limiet dat is beter dat is 1 gb per dag.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoeveel MB een spel gebruikt voor een uurtje? :?
Het maakt nog wel uit hoeveel spelers er zijn, wat voor'n spel het is en hoe hoog je netspeed staat.
Ik zal in ieder geval in het spel zelf instellen dat je een inbelmodem gebruikt, zodat hij wat minder bandbreedte gebruikt. :)

En verder; tja, je kunt het gewoon meten, bijvoorbeeld met DU meter. Ik zal het nu wel eens even voor je meten hoe het bij een spel UT met een netspeed van 3000 is. :)

Oke, ik heb het net even gemeten met een netspeed van 3000. :)
15 minuten
Totaal download: 3MB
Totaal upload: 3,3 MB
Gemiddelde downloadsnelheid: zo'n 3,5kB/sec
gemiddelde uploadsnelheid: zo'n 3,5kB/sec
Dat valt dus best wel mee. :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 16:43 schreef DataBeest het volgende:
Hoeveel MB een spel gebruikt voor een uurtje? :?
Het maakt nog wel uit hoeveel spelers er zijn, wat voor'n spel het is en hoe hoog je netspeed staat.
Ik zal in ieder geval in het spel zelf instellen dat je een inbelmodem gebruikt, zodat hij wat minder bandbreedte gebruikt. :)

En verder; tja, je kunt het gewoon meten, bijvoorbeeld met DU meter. Ik zal het nu wel eens even voor je meten hoe het bij een spel UT met een netspeed van 3000 is. :)

Oke, ik heb het net even gemeten met een netspeed van 3000. :)
15 minuten
Totaal download: 3MB
Totaal upload: 3,3 MB
Gemiddelde downloadsnelheid: zo'n 3,5kB/sec
gemiddelde uploadsnelheid: zo'n 3,5kB/sec
Dat valt dus best wel mee. :)
Nah dat valt idd nog best mee :) al moet ik zeggen dat ik die 250mb wel erg schraal vind van ze

Maar goed ken hij af en toe is online spelen, en kan zij gewoon lekker surfen. Tanx all
Pagina: 1