Het nut van vragen stellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:05
[topic=524388/1/50]
Je gaat eerst maar ff normaal opschrijven wat je dwarszit, hier kan en doe ik niets mee.
Ok, misschien mag dat dan wel in dit topic...

Leg mij eens uit waarom ik niet naar ervaringen van GoT'ers over een zestal 19" (budget)monitoren mag vragen. Bij een tekort aan recente reviews/roundups op internet lijkt mij het forum van T.net toch wel een geschikt medium om kennis uit te wisselen. Of was misschien de vraag van een te laag niveau voor [VB]?

Ik snap best dat er een groot aantal topics is van mensen die te gemakkelijk aan info proberen te komen en voor het vragen stellen niet eerst het internet afstruinen of de search-knop gebruiken. Met deze manier van modereren kan je echter niet meer van een forum (in de juiste betekenis van het woord) spreken, imho. Ik ben van mening dat modereren op deze manier zijn doel voorbij schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:00

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik denk dat je topic wat miste. Informatie van de monitoren, wat vind je het belangrijkste bij een monitor, URL van info over de monitor, enz. Kortom, laat zien dat je wat research hebt gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Allereerst: goed gezegt, nu heb je tenminste kans dat er gereageerd wordt zoals jij wilt :)

Verder ben ik van meningen dat je er toch niets aan hebt. Aangezien de helft van de tijd de mensen hier maar ongefundeerd lopen te blaten, krijg je geen betrouwbare data terug.
  • Echt goed!
  • Wat een kutapparaat :r
  • Alleen maar problemen mee gehad |:(
  • Nou, dan zijn jullie prutsers, ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Lijkt me niet dat je hier wat aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom dat niet mag staat in de FAQ. Het heeft errug weinig zin.

En je hebt sowieso nog erg weinig uitgezocht.

Ik snap trouwens ook niet dat je bij het uitzoeken van een monitor op de mening van iemand anders afgaat, ik wil toch echt met mijn eigen ogen zien of een monitor goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:00

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op vrijdag 14 juni 2002 15:06 schreef Nielsz het volgende:
  • Echt goed!
  • Wat een kutapparaat :r
  • Alleen maar problemen mee gehad |:(
  • Nou, dan zijn jullie prutsers, ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Amen :) Dit is inderdaad wat er gaat gebeuren, ziet er verschrikkelijk bekent uit. Jan zegt dat A weer een perfecte montitor is en Piet zegt "A zuigt :r". Geloof me, je wordt er niks wijzer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 15:08 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Amen :) Dit is inderdaad wat er gaat gebeuren, ziet er verschrikkelijk bekent uit. Jan zegt dat A weer een perfecte montitor is en Piet zegt "A zuigt :r". Geloof me, je wordt er niks wijzer van
En dat terwijl ik nog nooit een voet binnen dat forum (V&B toch?) gezet heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Slicer
Ik snap trouwens ook niet dat je bij het uitzoeken van een monitor op de mening van iemand anders afgaat, ik wil toch echt met mijn eigen ogen zien of een monitor goed is.
Ok, dit maakt duidelijk op basis waarvan gemodereerd wordt.

En als een topic 20 onzinreacties heeft en 2 bruikbare, dan is dat toch mijn probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 15:20 schreef GuusB het volgende:

[..]

En als een topic 20 onzinreacties heeft en 2 bruikbare, dan is dat toch mijn probleem??
nop, ook die van de andere bezoekers van VB, die moeten namelijk de hele tijd van die 'nutteloze' topics zien.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Vind je ? En al die andere 50.000 users moeten ook al die onzin door gaan lezen voordat ze aan het eind bij het antwoord komen waar ze lezen dat ze die of die moeten kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Slicer
Vind je ? En al die andere 50.000 users moeten ook al die onzin door gaan lezen voordat ze aan het eind bij het antwoord komen waar ze lezen dat ze die of die moeten kopen
Dus dan maar helemaal geen antwoorden meer. :? Dat is dus de policy nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 14 juni 2002 15:43 schreef GuusB het volgende:

[..]

Dus dan maar helemaal geen antwoorden meer. :? Dat is dus de policy nu.
de policy is er om topics die toch niet nuttig zijn op slot te plaatsen ja. Omdat het inderdaad niet echt nuttig is.

je kan het beste eerst eens zelf gaan kijken en dan pas een topic openen over vragen die je nog hebt. Dat is de policy in [forum=9] ook. Eerst zelf eens gaan kijken en luisteren en dan pas een topic openen. Een rijtje monitoren neerpleuren emt de vraag "welke moet ik nou hebben" is gewoon zinloos.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Als ik alles open zou laten staan zouden er alleen maar nog meer van dit soort kansloze topics komen. Ik heb het eens getest, een paar dagen niets dichtgooien. Dan zien users : "hee, je mag zoiets simpels vragen, dat ga ik ook ff lekker doen" en binnenn de kortste keren sneeuwen de topics van mensen die echt moeite gedaan hebben onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoe kom je eigenlijk aan je @tweakers.net adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 20:52 schreef jadjong het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan je @tweakers.net adres?
:?
Ik snap hem niet :o

Euh, misschien wel crew zijn? Zomaar een gok hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 14 juni 2002 20:56 schreef Nelske het volgende:
Euh, misschien wel crew zijn? Zomaar een gok hoor :+
Hij bedoelt de topicstarter.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 14 juni 2002 20:58 schreef Exirion het volgende:
Hij bedoelt de topicstarter.
Die is ook ongeveer 1,5 jaar crew geweest :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1