Verwijderd

Topicstarter
De batterij van mijn palm was een maand lang leeg en nu wil mijn palm niet meer opstarten.

Mischien iemand enig idee?

Ik heb al gereset, maar dat helpt niet.

Ik krijg wel beeld en dan moet ik met mijn pointer een beetje klikken, maar ik kom niet verder. Het is een palm m505. ???

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
das zonde.. probeer eens een flashtool ergens te krijgen, en opnieuw proberen te installeren.. je snapt dat je alles kwijt bent?

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het lijkt mij niet dat zo'n flashrom leeg is. Zo ja dan ben je de lul, want voor dat flashen heb je volgens mij ook een draaiend Palm OS nodig. (tenminste dit geldt wel voor het flashen van mijn I-Paq)

Ik ken het fenomeen, heb het met m'n I-Paq ook wel eens gehad. Na een paar uren opladen, deed ie het weer.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:55

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Raar, het OS hoort er gewoon in te blijven staan :?

Weet je trouwens zeker dat je OS weg is? Als je je scherm moet calibreren met die targets waar je op moet klikken, dan staat er gewoon nog iets op.

Druk je wel precies in het midden van die targets? Anders begint het steeds opnieuw :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:06
Op vrijdag 14 juni 2002 14:57 schreef ITsMatthijs het volgende:
Ik krijg wel beeld en dan moet ik met mijn pointer een beetje klikken, maar ik kom niet verder. Het is een palm m505. ???
Palmos staat er dus nog op. Doe eerst een harde reset. Dat doe je door de aan/uit knop in te drukken en dan reset in te drukken. Tegelijk dus.

En tik dan goed met je pen op die vakjes.

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
voor spastich gestoorden zijn die hokjes nog best lastig.. :P

Succes

btw, kheb ook geflashed, van 3.0 ofzo naar 4.1, kzie echt super weinig verschillen.. :/

Palm Vx btw.. :)
Pagina: 1