Is er een mogelijkheid om met een tooltje ofzo nummerweergave o.i.d bij te houden als je ADSL hebt? Met isdn beschikte ik hier vroeger wel over, (i.c.m. een isdn adapter)
Verwijderd
ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar het lijkt me van niet; het "gewone" telefoonsignaal komt namelijk niet meer naar je computer omdat het signaal geplitst wordt met de splitter
Het is ieder geval niet mogelijk om dit via je adsl modem te doen. Als je gewoon je oude isdn adapter in je computer laat zitten is het uiteraard wel mogelijk
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Verwijderd
Zou gewoon moeten werken, ADSL op ISDN betekend altijd Line Sharing, duzz wordt er dmv een splitter data en spraak gescheiden.Op vrijdag 14 juni 2002 14:53 schreef mixmuis het volgende:
Is er een mogelijkheid om met een tooltje ofzo nummerweergave o.i.d bij te houden als je ADSL hebt? Met isdn beschikte ik hier vroeger wel over, (i.c.m. een isdn adapter)
zou er dan software voor zijn? iemand enig idee?Op vrijdag 14 juni 2002 16:49 schreef WookE het volgende:
[..]
Zou gewoon moeten werken, ADSL op ISDN betekend altijd Line Sharing, duzz wordt er dmv een splitter data en spraak gescheiden.
Zoek op Caller-ID in elke willekeurige software verzamelsite en er zijn er zat.Op vrijdag 14 juni 2002 17:07 schreef mixmuis het volgende:
[..]
zou er dan software voor zijn? iemand enig idee?
No production networks were harmed during this posting
Pagina: 1