[JS] layer draaien?

Pagina: 1
Acties:

• Limhes
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 19:06
Kun je met javascript een layer om zijn as draaien? Ik heb er geen standaard methods voor kunnen vinden en google vindt alleen 'add rotators' enzo.
In combinatie met css of eventuele visual filters zou het toch moeten kunnen zou ik zeggen... maar ik heb nix kunnen vinden.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 23:23
Denk het wel, als je zit wat deze gast kan...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

kijk naar microsoft filters, zoals je al opmerkte:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/filter/filters_transitions_entry.asp

waarschijnlijk kan basicImage wel wat voor je betekenen (in tegenstelling tot wat de naam impliceert, is deze eveneens werkzaam op de content van DIVs)
http://msdn.microsoft.com/workshop/author/filter/reference/filters/basicimage.asp

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Limhes
Rotation: Sets or retrieves the value that indicates whether the content is rotated in ninety-degree increments.
Hmm volgens de filter reference is dat de enige mogelijkheid om te draaien en die is juist weer vrij beperkt.
Het gaat mij hier om het vrij draaien van een plaatje (dat wel of niet in een div zit).

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op vrijdag 14 juni 2002 15:13 schreef willem169 het volgende:
Denk het wel, als je zit wat deze gast kan...
offtopic:
LOL! Moet je die page eens bekijken en dan 'Drag and Drop' kiezen... wie ziet de fout :+

Verder heb ik niks zinnigs te melden :z

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 14:45

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Drag n' drop ipv Drag 'n drop :?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

DHTLM ;)

• Limhes
Alles leuk en aardig, maar nu weet ik nog niet of het mogelijk is om een layer vrij te draaien...

Iemand moet dit toch wel weten? Clay?

.edit: ik zat ff naar het StarCraft topic te kijken, en vroeg me af hoe zij een unit gaan draaien als die een bepaalde richting op gaat :) Als ze hier een mooie oplossing voor hebben (dus niet per richting een plaatje) moeten ze hier toch ook wel een oplossing voor hebben...

• Limhes
Sorry, ik weet dat schoppen binnen 24 uur niet op prijs wordt gesteld, maar ik weet dus nog steeds niet of het mogelijk is of niet.
Met google is helemaal niks te vinden, dus vraag ik aan Clay of andere DHTML guru's of ze me niet kunnen vertellen of het uberhaupt mogelijk is, anders ben ik hier voor niks de hele middag aan het zoeken ;(

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op zaterdag 15 juni 2002 15:43 schreef Limhes het volgende:
...maar ik weet dus nog steeds niet of het mogelijk is of niet.
ik heb je een duidelijke link gegeven naar de documentatie over visual filters van microsoft waar de mogelijkheden om html-layers te draaien en spiegelen wordt uitgelegd.

ik snap niet wat exact je extra wensen omtrend 'draaien' zijn, maar als wat daar staat niet voldoet, dan is het niet mogelijk.

eventueel kun je kijken naar de mogelijkheden van SVG en VML als je wens is om met tussenstappen, dus bv. 45° of 30° te draaien.

als je vragen hebt over dat starcraft-topic, dan kun je dat daar ook vragen als dit daar ontopic is.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Limhes
Op zaterdag 15 juni 2002 15:50 schreef RM-rf het volgende:
eventueel kun je kijken naar de mogelijkheden van SVG en VML als je wens is om met tussenstappen, dus bv. 45° of 30° te draaien.
Ik zal hier es naar kijken. Ik wil namelijk met tussenstapjes van 5° oid. kunnen draaien.

.edit: thnx RM-rf, vml does the job:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10