[VB] Wat mag ik nog wel vragen?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:45
Ik mag blijkbaar niet eens meer vragen stellen over productervaringen in GoT. :( :r Mijn topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/524359/1?limit=50) wordt gesloten omdat ik naar ervaringen van andere tweakers vraag. :( :(

Nu wordt je doorverwezen naar één of andere "FAQ" waarin men pretendeert te weten wat mijn probleem is. Ik bepaal zelf wel of ik iemand zijn ervaring over een product wil weten. Dat is echt niet zo "vreemd" hoor!!! En dan deze zin: "Als er weinig probleemtopics over een bekend product zijn dan kun je er wel vanuit gaan dat het goed zit." Yeah right!! :( :( Hoe naief kun je zijn :r Ik wil graag weten hoe het zit met service, kwaliteit etc..

"Voor monitoren en TFT's raad ik je sowieso sterk aan het eens met je eigen ogen te bekijken, smaken verschillen enorm en je smaak is moeilijk online uit te drukken." Prima! Ken jij een winkel waar ze _allemaal_ op een rijtje staan???

Kan het modje niet een aantal standaardvragen maken die je dan wèl mag stellen in [VB]... :r

Misschien moet ik maar weer crewlid worden, kan ik weer in forums die ook daadwerkelijk _forum_ zijn. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moved SEM >> LA

je hebt zelf helemaal niets uitgezocht.
Denk je dat we 1 of ander persoonlijk adviescentrum zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Mjah, als eerste de opmerking dat je met deze toon niet echt ver komt..

En wat is er niet duidelijk aan het stukje waar courage naar linkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[topic=489710/1/25]
Je topic is dicht en je vindt het duidelijk onterecht en je bent kwaad! Je wil nu gelijk een topic openen erover. Doe dat niet.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Slicer
  • Laatst online: 07-10 20:45
Ik ben niet kwaad, wil gewoon ff mijn mening geven over een "forum" en over de "FAQ" waarnaar ik doorverwezen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik tel 3x :-r, 5x :-( en 1x |:-(

dat vind ik er wel erg veel...
Probeer het met een 'vriendelijker' insteek nog eens (slijmen is nergens voor nodig natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gaat eerst maar ff normaal opschrijven wat je dwarszit, hier kan en doe ik niets mee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.