Toon posts:

Laptop kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een laptop en kijk nu naar de Packerbell series. (Easy mate 800 etc) alleen nergens prijzen!

Ik wordt moe van het zoeken want ik vindt maar geen resultaten, zelfs in computer bladen geen prijzen te vinden. Waarom is het zo onduidelijk allemaal in laptop aanbied land?

KAn iemand me voorzien van wat prijslijsten voor de packerbell laptops en eventueel sites met meer info (howel op packerbell.nl goeie info staat, alleen weer geen prijzen)

ik heb de prijzen nodig om de aankoop te kunnen afwegegne, bedankt voor jullie hulp!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:57

AMDFreak

Intel is zo..

Waarom packardbell? (Ik heb daar persoonlijk slechte ervaringen mee)

maargoed als jij dat perse wil..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

:r Packard Bell :r

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Packard Bell = Packard Hell :r

Heb er enige ervaring mee mogen opdoen, maar ook van collega's hoor ik dat die dingen niet echt goed zijn. Heb laatst wel een test gelezen; met name de Compaq laptops en die van Paradigit kwamen daar erg goed uit

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• CyBoB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

CyBoB

.::BURB::.

Op vrijdag 14 juni 2002 14:15 schreef pascalv het volgende:
Ben op zoek naar een laptop en kijk nu naar de Packerbell series. (Easy mate 800 etc) alleen nergens prijzen!

Ik wordt moe van het zoeken want ik vindt maar geen resultaten, zelfs in computer bladen geen prijzen te vinden. Waarom is het zo onduidelijk allemaal in laptop aanbied land?

KAn iemand me voorzien van wat prijslijsten voor de packerbell laptops en eventueel sites met meer info (howel op packerbell.nl goeie info staat, alleen weer geen prijzen)

ik heb de prijzen nodig om de aankoop te kunnen afwegegne, bedankt voor jullie hulp!
dit is dan meteen al de rede waarom ik geen Packerbell |:( zou kopen.

advies: kijk naar een Dell :7

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Op vrijdag 14 juni 2002 15:24 schreef thargor het volgende:
:r Packard Bell :r
Als je niks zinnigs te melden hebt, iets waar de topicstarter om vraagt, waarom trek je je bek dan los man ? Ik heb toevallig goede ervaringen met Packard Bell. Ik heb de multimedia 6500-rw, die het altijd goed gedaan heeft, maar door een menselijke fout (bios flash) het leven heeft gelaten.

Ik heb er _nooit_ problemen mee gehad. (In andere woorden, de laptops kunnen nooit slecht zijn.) Maar waarom probeer je de pricewatch niet ? (http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/68)

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Verwijderd

Ter info: Compaq heeft tegenwoordig geen geintegreerde floppystations meer in haar laptops. Who cares zou je zeggen, dat dacht ik ook, maar als je het niet hebt merk je pas hoe vaak je het eigenlijk gebruikt :(

Je kan btw wel losse floppystations krijgen.

Heb in een snelle zoekactie ook zo snel geen PB prijzen kunnen vinden.

Suc6

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:31

Verwijderd

Ik vind de laptops van Fujitsu Siemens wel prettig werken.
Vooral de C series zijn erg geluisarm (zolang je de cdromspeler of diskette sation niet geruikt) en bieden naar mijn idee erg veel waar voor 't geld.

Verwijderd

Als je nou je budget mee deelt, kunnen de medetweakers beter helpen.

Ik moest laatst voor mijn oom een laptop zoeken. dat is de Sony Vaio FX701 geworden. Het ging om een pc-privé-project. Ik heb goede ervaring met Sony. Nog geen brak geval tegen gekomen, maar daar zal een tweaker mij ongetwijfeld wel op wijzen.

Blue shade zwart behuizing 14.1" TFT beeldscherm (1024x768) AMD Athlon XP Mobile 1400+ processor 256 MB SDRAM DO-DIMM geheugen 256 L2 cache 8 MB ATi Rage Mobility videokaart 20.0 GB harddisk 8-speed DVD-ROM speler Verwijderbare 1.44 MB diskdrive Windows sound system Ingebouwde luidsprekers 56k V.90 intern modem Touchpad Incl. Windows XP Home & uitgebreide software 2x USB, TV-Out, seriële & parallelle aansluitingen 12 Maanden garantie ..... 1999,-

(met code wordt het 1 lange regel)

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 10:19
Op vrijdag 14 juni 2002 15:33 schreef Brietus het volgende:
Ter info: Compaq heeft tegenwoordig geen geintegreerde floppystations meer in haar laptops. Who cares zou je zeggen, dat dacht ik ook, maar als je het niet hebt merk je pas hoe vaak je het eigenlijk gebruikt :(

Je kan btw wel losse floppystations krijgen.

Heb in een snelle zoekactie ook zo snel geen PB prijzen kunnen vinden.

Suc6
Is niet bij alle compaq notebook. Bij de presario 2800 lijn krijg je gewoon een losse floppystation mee die je kunt verwisselen.

In de presario lijn waar amd inzit daar zit wel de floppystation ingebouwd.

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-07 07:21
Op vrijdag 14 juni 2002 15:41 schreef Jamez_Joint het volgende:
Als je nou je budget mee deelt, kunnen de medetweakers beter helpen.

Ik moest laatst voor mijn oom een laptop zoeken. dat is de Sony Vaio FX701 geworden. Het ging om een pc-privé-project. Ik heb goede ervaring met Sony. Nog geen brak geval tegen gekomen, maar daar zal een tweaker mij ongetwijfeld wel op wijzen.

Blue shade zwart behuizing 14.1" TFT beeldscherm (1024x768) AMD Athlon XP Mobile 1400+ processor 256 MB SDRAM DO-DIMM geheugen 256 L2 cache 8 MB ATi Rage Mobility videokaart 20.0 GB harddisk 8-speed DVD-ROM speler Verwijderbare 1.44 MB diskdrive Windows sound system Ingebouwde luidsprekers 56k V.90 intern modem Touchpad Incl. Windows XP Home & uitgebreide software 2x USB, TV-Out, seriële & parallelle aansluitingen 12 Maanden garantie ..... 1999,-

Deze sony heb ik vanmorgen ook besteld, alleen voor minder, ik heb voor de FX701+3jaar extra garantie 1950 euro moeten betalen. De garantie kost 255 euro dus de notebook alleen 1695 euro incl. BTW (19%).

Of heb je er misschien een bult opties bij gekocht (extra accu, tas ed)?

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Op vrijdag 14 juni 2002 15:41 schreef Jamez_Joint het volgende:
dus dan zet je er enters in... :7

* SEFje heeft een Sony Vaio laptop en vind de support (voor oudere modellen) nou niet echt om over naar huis te schrijven :( )

Verwijderd

Sorry voor 't schopje, maar 'k ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen van mensen die hier een Sony Vaio FX701 hebben. Ik ben ook van plan om deze Laptop te gaan kopen, maar ik heb eigenlijk nog nergens een goede review of zoiets kunnen vinden. De specs zijn iig wel goed, maar jah, dat zegt niet alles natuurlijk.

Nogmaals sorry voor 't schopje :).

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-07 07:21
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 17:50:
Sorry voor 't schopje, maar 'k ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen van mensen die hier een Sony Vaio FX701 hebben. Ik ben ook van plan om deze Laptop te gaan kopen, maar ik heb eigenlijk nog nergens een goede review of zoiets kunnen vinden. De specs zijn iig wel goed, maar jah, dat zegt niet alles natuurlijk.

Nogmaals sorry voor 't schopje :).
Wat wil je weten? Ik zelf heb deze laptop nou ongeveer 2 maanden en ben er _zeer_ tevreden over.

Wat me heel erg meevalt is de warmte die de mobile athlon produceert, hij is meestal rond de 25graden. De accu gaat met normaal werken 100minuten mee.

Ik draai er zelfs UT2003 op :) Weliswaar in een erg lage resolutie maar speelbaar is het wel.

Ik heb hem met 3 jaar garantie voor €1950,= gekocht.

maw; zeer goed ding, geen moment spijt van gehad.

Verwijderd

Ik heb hem gezien voor €1359,- met 1 jaar pickup en return garantie. Ik ben van plan te gaan bestellen bij De Greef Computers BV (www.degreef.nl). Ik kan hem helaas niet meer in de winkel hier krijgen en ook niet in Enschede (daar studeer ik). Ik word dus min of meer gedwongen om 'm online te bestellen. Daar zitten echter dus wel een paar beperkingen aan, zoals bijvoorbeeld met de garantie, maar dat valt in dit geval dus wel mee. Maar ik wil hem eigenlijk ook wel graag verzekerd hebben, maar ik weet dus niet in hoeverre dat kan en zo. Misschien dat je me daar iets over kan vertellen.

Verwijderd

sorry voor de grote schop...

maar ik was aan het neuzen in de search en kwam dit topic tegen wat precies over mijn vraag gaat...

aangezien hier wat mensen aan het woord zijn geweest over een vaio fx701 had ik een vraagje...

ik heb nu twee maand mijn sony vaio fx701, maar ik ben er niet geheel tevreden over.. dit is wat er gebeurt..

wanneer ik een divx aan het kijken ben dan gaat dat voor ongeveer 20 minz goed, vervolgens stopt windows media speler met afspelen, blijft het beeld 2 seconden stil en krijg ik een blauw scherm, snel gevolgt door een reboot zo snel dat ik niet kan lezen wat de melding is, maar het gaat iig over de videokaart omdat het woord ATI te lezen is....

nu heb ik een tweede winxp op de D: schijf gezet met de standaard drivers van winxp, nu heb ik nergens last van. De film wordt prima afgespeelt. Het enige probleem nu is dat mijn TV-OUT niet meer werkt omdat de standaard drivers dat niet ondersteunen...(zo gauw ik de drivers van sony install, begint het probleem weer van voor af aan)

nu was mijn vraag:
- heeft iemand van jullie hetzelfde probleem, en wat hebben jullie eraan gedaan..?
- weet iemand waar ik eventueel andere drivers kan downloaden om mijn tv-out wel te kunnen gebruiken..?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Oud en jouw probleem is een WOS probleem, geen OH
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.