Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...
Probeer dus eens een uninstall en verwijder dan handmatig alle overgebleven files.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
daarna instaleer je de nieuwste Kazaalite. en dan zal alles naar behoren moeten werken
je kan eventueel ook op www.kazaalite.nl en dan host file. die toevoegen, dan mis je weer een gedeelte van stomme banners
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13121698#13121698
en hier:
[topic=501095/1/100]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ik had al wel gezocht maar niks gevonden, maar ik zal daar nu ff kijken.Op vrijdag 14 juni 2002 14:15 schreef blackd het volgende:
Dit probleem wordt hier ook genoemd:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13121698#13121698
en hier:
[topic=501095/1/100]
Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...
Als je daarna nog eens ad-aware runt zegt ie dat ie weer een spyware bestand heeft gevonden in KazaaLite. Niet verwijderen ! Dit is namelijk een nep bestand.
Mijn vader leest namelijk de NRC en daar stond laatst iets over adaware in. Hij meteen gedownt en dat kazaalite bestand vernietigt. Tot 2x toe.
nikszolekkeralss.exe
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Dat weet ik ja, maar daar waarschuwt Kazaalite ook voor tijdens de install. Dat jou vader dat niet wist is wel logisch, maar ik ben de enige gebruiker van deze pc. Dat soort dingen weet ik dus. Toch bedankt voor de waarschuwingOp vrijdag 14 juni 2002 14:33 schreef likkepot het volgende:
Als je daarna nog eens ad-aware runt zegt ie dat ie weer een spyware bestand heeft gevonden in KazaaLite. Niet verwijderen ! Dit is namelijk een nep bestand.
En in die andere twee (bovengenoemde)topics heb ik niet echt een oplossing voor het probleem gezien.
[edit]
Dat heb ik blijkbaar toch wel, want nu doet kazaalite weer normaal. Dan moet het aan (een van de) volgende dingen liggen.
• De functie 'optimal bandwidth use when pc is idle' moet je uitzetten.
• Nadat je kazaalite de eerste keer draait na een nieuwe installatie moet je enige tijd wachten.
Op vrijdag 14 juni 2002 14:44 schreef Chainsaw1984 het volgende:
snellere pc halen
Verder iedereen bedankt voor hun reactie. zoals ik al zie werkt het nu bij mij weer naar behoren. Ik hoop dat het probleem nu ook bij anderen opgelost is.
Verwijderd
Stel je bandbreedte eens iets lager in, en vink de optie :"Use optimal Bandwidth when PC is idle" uit.
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
waarom zouden ze dat doen?aXe schreef op 02 August 2003 @ 23:07:
... Volgens mij hebben ze een timertje erin gezet die hem onbruikbaar maakt na een tijdje...
Verwijderd
Verwijderd
ik heb dat gehad met direct connect
maarja nu geen last meer van
trouwens probeer kazaa lite : www.k-lite.tk
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2003 21:58 ]
Die CPU load is er trouwens ook in kazaa lite.
Sometimes human's are...