Toon posts:

[NOVELL] consoleone onder linux geeft java errors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de linux versie (1.3.3) van novell consoleone geinstalleerd op mijn systeem. ik draai source mage (een source-based distro) en heb de rpms met rpmunpack en cpio uitgepakt en geinstalleerd. het programma lijkt te werken alleen als ik probeert te authenticaten naar de NDS krijg ik een mooie stack overflow error van java:

java.lang.StackOverflowError
at novell.jclient.JCContext.createContext(Native Method)
(en dan nog veel meer functienamen)

kon op het novell forum en usenet niks vinden behalve een post die aanraad een novell server ip in te vullen als tree maar dit geeft hetzelfde effect. met of zonder context loopt het altijd vast. alle rpms zijn geinstalleerd, het slpuasa initscript is gestart en ik gebruik de java runtime environment die bij consoleone zat. het is geen routing probleem gezien consoleone onder windows onder vmware prima draait. heb ook geprobeerd ipx aan te zetten maar dit had geen effect.

wat kan ik nog proberen? kent iemand dit probleem?

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Waarschijnlijk kan libJClient.so niet gevonden worden. Staat die wel in een directory die in LD_LIBRARY_PATH of /etc/ls.so.conf staat?

Verwijderd

Topicstarter
ja deze staat in /usr/lib en die staat weer in /etc/ld.so.conf dus dat kan het niet zijn

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-02 21:24

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

download IBMjava en kopieer de jre map die in /opt staat naar /usr/consoleone