[3dmark] Geforce2Pro Schokt??

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42
Hi,

Ik heb al een tijdje een Geforce 2 Pro (32mb ddr), dat ik hem had gekocht had ik 3dmark2001 gedraait, dit draaide wel aardig geloof ik, qua score dan.

Sinds kort heeft een m8 van me een radeon8500 gekocht en hij wou wel is weten wat voorn score ik had (om te patsen denk, hij gaf als reden dat ik een snellere proc (amd 1500) had en dat hij wou weten hoe veel sneller die radeon nu is).

Ik dus 3dmark2001SE (ipv 2001 gewoon) gedownload en ik hem draaien, echter nu schokte alles der over, erg vaag. Bij het stuk van die draken toonde hij zelfs stukken grond niet. Op een gegeven moment komt er zo'n (tjah 't lijkt op een stuk stront maar dat weet ik niet precies) stukje dat volgens mij dod3 bumbmapping ofzo moet testen, dit schokt en stoot echt heel erg. M'n score is ook mar iets rond de 3700, erg laag al vraag je het mij.

Staat er iets fout in m'n bios misschien, heb ik iets niet goed geconfigureerd?

ps. in search heb ik gekeken, hier vond ik niets over. Ik heb m'n gefoce2 niet overgeclockt en hij is van powercolor, verder draai ik win2kpro en heb direct x 8.1, via 4.38 en det 23.11.

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Dat is logisch. Zelfs met een geforce 3 draait soms nog niet alles vlekkeloos. Dit zal met een geforce 2 wel helemaal het geval zijn.

Dit topic is gesloten.