Toon posts:

UPC is wel erg duur tegenwoordig

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ontving gisteren (13-06-2002) een brief van UPC.
Omdat wij al onze UPC diensten op hebben gezegd (een jaar geleden Chello en 2 maand geleden Priority) hebben ze blijkbaar even opgezocht wat we ze nog schuldig zijn.
Volgens hun kwam dit neer op zo'n 17.065 Euros! :o
Nou dat leek me toch ietsje aan de ruime kant voor een jaartje gebruik van Chello. (of zouden ze ons op dataverkeer hebben berekend ?? >:) )

Hier is een linkje naar de gescande brief: http://www.stack.nl/~eps/UPC_is_DUUR.jpg

(btw die stornering zoals ze dat noemden was omdat ze ons, 6 maanden nadat we Chello hadden opgezegd en het ook al lang niet meer hadden, nog steeds elke maand netjes 89 gulden afhandig maakten.)

Verwijderd

tjezus ... lol

da's best hoog "fukup"-gehalte

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 10:05
6 * 45 = 17056 :?

Zal wel aan mij liggen dan.

:D

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als je nou eens de ORIGINELE faktuur liet zien.....
Iets voor de HK dit.

Verwijderd

Topicstarter
Juist ... wa bedoel je met ORIGINELE factuur?
We hebben destijds geen facturen gehad met bedragen over de 100 Euros.
En deze brief is verder niet ge-edit (behalve dat ik even mijn adres enzo eruit heb gewist :) )

Ik heb ze inmiddels (na een paar keer proberen en iedere keer 10 min bezig gehouden te zijn aan de telefoon, wat dan weer 10ct per minuut kost) kunnen bereiken. Het blijkt dat ze de komma verkeerd hadden gezet :o ... NO SHIT!
En dat het dus om een (nog steeds onterecht) bedrag van "maar" 170,65 Euros gaat. :7

Maar goed. Ik dacht dat de meeste bedrijven onderhand het Euro probleem en het Millennium probleem wel te boven waren ... blijkbaar nog niet allemaal |:(

Verwijderd

No HK, het is gewoon onzin.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.