Toon posts:

ud hoeveel eis t van mijn piii 1ghz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van de week UD gedownload en het draait nu op een Piii1Ghz. Ik heb alleen niet echt het idee dat mijn pc echt staat te zwoegen. Hoe kan ik zien hoeveel % capaciteit hij gebruikt van het totale vermogen? Gebruikt het programma echt het volle rekenvermogen ?
Als UD maar een aantal procent gebruikt van de totale capaciteit van mijn cpu, dan zou ik het net zo goed meerdere keren installeren, met vmware ofzo...
Ironisch genoeg is vandaag bekend geworden dat mijn hond kanker had, we hebben hem net laten inslapen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/523922

heeft iemand ervaring met ud op een pentium 100 of 166? die heb ik nog ergens staan, als het zin heeft zet ik die ook aan..full time.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

als het goed is pakt UD net als elk ander DPC project alle ongebruikte power van je PC, als jij dus 10% gebruikt met word dan neemt UD 90%, gebruik jij 70% met gamen, dan pakt UD de andere 30% etc *D

je processor is dus continu voor 100% bezig :)

Verwijderd

Als het goed is merk je er nix van dat je pc er mee bezig is. Zodra de computer iets anders moet doen, geeft Think de processor vrij daarvoor. Maar hij doet dus wel degelijk iets (hoop ik :+ )

edit:
Dus wat Sequence zegt, maar die was 1 seconde eerder :+

Verwijderd

Topicstarter
ok, dan word het dus een aantal extra pc's neer planten...me pa heeft nog een p3800, me broertje een p1 166 en me zusje een p1 100..heeft het zin om die 166 en 100 aan te zetten of is dat totaal nutteloos?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 13:34 schreef miessie het volgende:
ok, dan word het dus een aantal extra pc's neer planten...me pa heeft nog een p3800, me broertje een p1 166 en me zusje een p1 100..heeft het zin om die 166 en 100 aan te zetten of is dat totaal nutteloos?
Elk MHZ'je voor DPC is nuttig }:O

Verwijderd

Topicstarter
is er wat bekend over welke pc's (amd, intel enz) er het beste presteren op ud?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

elk beetje heeft zin! maar houdt er wel rekening mee dat een pc aanzetten geld kost (electriciteit), ongeacht wie het moet betalen, jij of je ouders, bij een p100 ofzo kun je je afvragen of de output opweegt ten opzichte van de kosten..

Verwijderd

Topicstarter
ja daarom vroeg ik t..waarschijnlijk heeft het weinig zin..

Verwijderd

Topicstarter
ah als je bij prestaties kijkt zie je dat als je ud aan zet de prestaties inderdaad op 100% komt te staan, dus het klopt idd wel.

Verwijderd

Wij hebben er 1 draaien op een 486 servertje van 66Mhz.
Die doet vaak wel 2 weken over 1 taak, maar het is toch weer 1 taak.
Je moet er dus alleen rekening mee houden dat het niet hard zal gaan, maar er word wel degelijk gereked.

Nog sterkte met het verlies van je hond.

Verwijderd

me pa heeft nog een p3800, me broertje een p1 166 en me zusje een p1 100..heeft het zin om die 166 en 100 aan te zetten of is dat totaal nutteloos?
Alle beetjes helpen natuurlijk maar ik denk dat die p1 100 en 166 niet zo veel zin hebben maar dat mag je zelf uitmaken. :) Ik heb hier nog een P1 166 draaien maar die doet er +/- 48 uur over om 1 wu'tje te crunchen. :'( Een P3-800 doet het wel in een uurtje of 8 dus dat is wel de moeite waard.:)
Pagina: 1