Toon posts:

xbox op internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers,

Ik ken iemand die heeft een xbox en die wilt hij op internet hebben. Dus ik mag da gaan doen. Alleen hij wilt via zijn internet verbinding eerst naar de pc, en dan van een andere netwerkkaart in de pc met een CROSSOVERCABLE naar de xbox, en hij heeft op die pc win98SE. Alleen ik heb al eens geprobeert met windows xp met een crossover cable naar een andere pc en dan gaf hij altijd aan dat cable niet geconnect was dus ging het niet. Denken jullie dat het wel gaat met win98se?

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ehmmmm ... nee, ik denk niet dat t gaat lukken.

Xbox gerbuikt vreemde IPs dacht ik.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 13:00 schreef its_me het volgende:
Ehmmmm ... nee, ik denk niet dat t gaat lukken.
oh en waarom nie.

• -DEVON-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-03 10:04
Probeer eens andere kabel, of rechtstreeks aan de internetvebinding te doen.

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40
Misschien kan diegene beter ff tot oktober wachten dan kan de Xbox officieel online, hoef je helemaal niks te kloten is veel makkelijker.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 13:01 schreef -DEVON- het volgende:
Probeer eens andere kabel, of rechtstreeks aan de internetvebinding te doen.
ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen, want wat ik zei moet ik nog gaan doen met die xbox, dus moet nog een crossovercable maken. en moet die netwerkkaar nog in die pc zetten.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Op vrijdag 14 juni 2002 13:01 schreef jeroenj het volgende:

[..]

ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen, want wat ik zei moet ik nog gaan doen met die xbox, dus moet nog een crossovercable maken. en moet die netwerkkaar nog in die pc zetten.
ok, effe kijken of de link-ledjes branden achterop je nic, daarna effies in je arp-tabel kijken of je een onbekend adres tegen komt en dan kom je al een heel eind denk ik

iRacing Profiel

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
http://www.gamespyarcade.com/support/tunnel_xbox.shtml
Tot dat de Iks-Doos hier officieel online gaat, moet je het maar zo doen.
Xdoos aan je PC hangen, GameSpy Arcade en GameSpy tunnel installeren en hopen dat het goed gaat. Verbinding met internet maken en de GameSpy software aanzetten.

edit:
Omdat de doos van M$ nog niet officeel online is, MOET je tot die datum via deze (nood)oplossing werken. Je (ADSL/Kabel) modem direct aan je doos hangen heeft geen zin (voor zover ik weet)
Pagina: 1