De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
ik heb er geen probjes mee en m'n brander is toch al een van de eerste generatie (4x2x2)
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
90 minuten data? Hoe doe je dat?
Wanbeleid is ook beleid.
Parrot cd's kopeu ??
die zijn 870 Mb = 99 minuten
ik heb zelf een iomega zip cd ide 4*4*24
en een no-brand ding (heeft vast wel een merk, maar zat al in pc bij aankoop en doet het verder goed (ook 4*4*24)
maar het afspelen vind ik belangrijker, het gaat namelijk om een project waarbij ik 75 keer zelfde cd moet branden, en als dan de helft v/d mensen het niet af kan spelen...
en een no-brand ding (heeft vast wel een merk, maar zat al in pc bij aankoop en doet het verder goed (ook 4*4*24)
maar het afspelen vind ik belangrijker, het gaat namelijk om een project waarbij ik 75 keer zelfde cd moet branden, en als dan de helft v/d mensen het niet af kan spelen...
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Verwijderd
Nee toch niet allemaal, mijn philips 2*2*24 doet het niet, en mijn lite on 12*10*32 lukt het wel mee (maar wel met de nieuwste firmware)Op vrijdag 14 juni 2002 12:59 schreef Tom_Pelzer het volgende:
ik heb er geen probjes mee en m'n brander is toch al een van de eerste generatie (4x2x2)
is ook goedOp vrijdag 14 juni 2002 13:00 schreef AleXtc het volgende:
Parrot cd's kopeu ??
maar zijn die dan 100% compatible met branders/lezers
Verwijderd
Ik heb ooit een overburners in een normale CD-speler gelegd, die waren origineel 80min, net iets meer, ik heb er bijna 90 opgezet, was alleen onleesbaar... 3 exemplaren die het niet deden
Pagina: 1