• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:53
Ik heb sinds 2 dagen een 6310i. Als ik hem naast mijn notebook leg ziet mijn notebook meteen dat het een 6310i is.
Met de meegeleverde Nokia software kan ik ringtones naar de telefoon sturen.

Maar.......
Logomanager werkt niet, ik kan niets naar de telefoon sturen en ik kan mijn huidige (originele) logo niet ophalen.
Met de meegeleverde Nokia logo painter of hoe het kreng ook heet kan ik geen logo's naar mijn telefoon sturen.

Java bestanden naar mijn telefoon sturen werkt ook niet, ik stuur wel wat maar vervolgens vind ik niets in mijn telefoon terug.
edit:
naar aanleiding van de eerste reactie]
Java bestanden probeer ik via het standaard windows IR programma te uploaden

Samenvatting:
- Kan logomanager niet overweg met een 6310? (met een 8110 werkt het prima)
- Kan ik mijn logo helemaal niet aanpassen (ook niet met de meegeleverde software), is dit een beveiliging ofzo?
- Weet iemand hoe het zit met Java applicaties uploaden naar een 6310i

no animals were harmed during the production of this message

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:50

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Welke versie van LogoManager heb je? Er is alleen nog maar support voor de 6310 in de nieuwste versie van LogoManager. Daarmee kan je ook geen JAVA-apps uploaden, maar hier heb ik verder geen ervaring mee. Logo's gaat heel goed met LogoManager, dus gewoon kopen die hap (de nieuwste versie dan)...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
En welk Os gebruik je?

Voor het versturen van data via IR onder Windows 2000 moet je een update neerhalen bij microsoft

En waarom gebruik je geen Nokia Pc suite voor het versturen van javabestanden?

• Caeruleus
Logomanager werkt nu, ik heb 1.2.7 gedownload en nu kan ik logo's op mijn telefoon gooien hoewel ik dat beter niet had kunnen doen omdat ik de demo versie had en er nu een logo met het woord demo op mijn scherm staat |:(
Binnenkort maar ff "registreren" *D

Bestanden overgooien met Nokia PC Suite? Met welk programma dan? Ik heb erbij gekregen:
Content Copier - back-up programma
Composer - ringtones
Graphics - logo's
Sync - outlook synchronisatie
Wap manager - WAP
Phone editor - Algemeen prog. waarmee ik bovenstaande programma's kan openen

Ik kan geen programma ontdekken waarmee ik "vrij" files kan oversturen (.jar en .jad files)..

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Ik gebruik daarvoor Nokia application Installer, zit i.i.g. in V4.81 van Pc Suite, maar dit programma staat niet onder de Phone Editor, je moet het opstarten vanuit het startmenu

Verwijderd

Wat voor JAVA applicaties wil je trouwens uploaden naar je 6310i? Ik bedoel waar haal je die vandaan? Ik heb zelf ook zo'n 6310i dus ik ben wel benieuwd.

[toevoeg-modus]
Lars, hoe kom jij dan aan Nokia application Installer? Ik heb ook 4.81 maar deze applicatie zat er niet bij :?
[/toevoeg-modus]

• Caeruleus
Op vrijdag 14 juni 2002 22:36 schreef some1else het volgende:
Wat voor JAVA applicaties wil je trouwens uploaden naar je 6310i? Ik bedoel waar haal je die vandaan? Ik heb zelf ook zo'n 6310i dus ik ben wel benieuwd.

[toevoeg-modus]
Lars, hoe kom jij dan aan Nokia application Installer? Ik heb ook 4.81 maar deze applicatie zat er niet bij :?
[/toevoeg-modus]
Die Java applicaties worden "midlet" genoemd. ff inkloppen in Google en je komt een heel eind. (oa bij www.midlet.org).
Meeste midlets zijn spelletjes.
Probleem is alleen dat de meeste apps niet werken, denk dat het nog ff duurt voordat er meer midlets zijn aangepast aan de 6310i

De application installer stond niet op de cd die ik bij mijn telefoon kreeg, ik heb Nokia PC Suite 4.81 gedownload vanaf de (.com) site van Nokia en daar zat de application installer bij.

Pagina: 1