Ik heb sinds 2 dagen een 6310i. Als ik hem naast mijn notebook leg ziet mijn notebook meteen dat het een 6310i is.
Met de meegeleverde Nokia software kan ik ringtones naar de telefoon sturen.
Maar.......
Logomanager werkt niet, ik kan niets naar de telefoon sturen en ik kan mijn huidige (originele) logo niet ophalen.
Met de meegeleverde Nokia logo painter of hoe het kreng ook heet kan ik geen logo's naar mijn telefoon sturen.
Java bestanden naar mijn telefoon sturen werkt ook niet, ik stuur wel wat maar vervolgens vind ik niets in mijn telefoon terug.
Samenvatting:
- Kan logomanager niet overweg met een 6310? (met een 8110 werkt het prima)
- Kan ik mijn logo helemaal niet aanpassen (ook niet met de meegeleverde software), is dit een beveiliging ofzo?
- Weet iemand hoe het zit met Java applicaties uploaden naar een 6310i
Met de meegeleverde Nokia software kan ik ringtones naar de telefoon sturen.
Maar.......
Logomanager werkt niet, ik kan niets naar de telefoon sturen en ik kan mijn huidige (originele) logo niet ophalen.
Met de meegeleverde Nokia logo painter of hoe het kreng ook heet kan ik geen logo's naar mijn telefoon sturen.
Java bestanden naar mijn telefoon sturen werkt ook niet, ik stuur wel wat maar vervolgens vind ik niets in mijn telefoon terug.
edit:
naar aanleiding van de eerste reactie]
Java bestanden probeer ik via het standaard windows IR programma te uploaden
naar aanleiding van de eerste reactie]
Java bestanden probeer ik via het standaard windows IR programma te uploaden
Samenvatting:
- Kan logomanager niet overweg met een 6310? (met een 8110 werkt het prima)
- Kan ik mijn logo helemaal niet aanpassen (ook niet met de meegeleverde software), is dit een beveiliging ofzo?
- Weet iemand hoe het zit met Java applicaties uploaden naar een 6310i
no animals were harmed during the production of this message