scorched earth op winxp

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-01 13:47
Ik weet het...zeer oud spel maar een van de leukste spellen ooit. Ook nu nog. Ik krijg hem echter niet aan de praat op winxp, ook niet in compmodus. Het is een dos game.

Weet iemand of en hoe ik hem aan de praat krijg?
Ik een melding over een pif file die ik niet heb???
Het zou scorch.pif moeten heten

Hop,hop,hop!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

SE is een DOS spel, je zegt het zelf al. Nou is me ff niet helemaal duidelijk of je vanuit een DOS-box start, of DOS in volledig scherm. Ik denk dat je het laatste ff moet proberen. Probeer eens op te starten met:

C:\>scorch 320x200

PIF bestandje komt ergens uit windows. Ik zou niet weten waarom hij dat nodig heeft; zijn bestanden waarin instellingen van Windows bewaard worden, en die je gebruikt om bv DOS-apps vanuit windows direct met de juiste parameters op te starten (vergelijk batch-files uit DOS)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• johanbarten
  • Laatst online: 13:00

johanbarten

Fallout fanatic

hey scorched earth is best lache, waar kan je dat downloaden eigenlijk, lijkt me sterk dat het niet meer in de winkels ligt ;)

Verwijderd

Hmmm...gek, bij mij doet Scorched Earth het gewoon. Ik draai Windows XP Professional.

• basset
Hoe heb je hem geinstalleerd? En welke versie is het?

Hop,hop,hop!

Verwijderd

leuk spel :) net weer ff gedaan.... *zucht die goeie ouwe tijd*

• basset
Leuk hoor :'( iedereen zit het gelijk te spelen en ik kan niet vanwege xp :( Waarom is er ook geen windows port ;(

Hop,hop,hop!

• The Eagle
  • Laatst online: 12:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Op vrijdag 14 juni 2002 14:19 schreef basset het volgende:
Leuk hoor :'( iedereen zit het gelijk te spelen en ik kan niet vanwege xp :( Waarom is er ook geen windows port ;(
Loont de moeite niet. Maar kan blijkbaar gewoon onder XP. Ik vraag me wel af of op een snelle machine het effect van de schietbaan niet teniet gedaan wordt

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• basset
Ik heb hem aan de praat...eindelijk. Moest de bat file (pif) ff aanpassen naar de juiste dir. Ik wist niet dat dat msdos icoontje de pif file was. (ik d8 dat dat dus een gewone .bat was :o )

Toch zou het wel makkelijk zijn als die in windowed mode gespeeld kon worden :)

Hop,hop,hop!

Verwijderd

The_Eagle :
Ik vraag me wel af of op een snelle machine het effect van de schietbaan niet teniet gedaan wordt
Mwah..ik heb er niet eens zoveel last van. Je kunt ook shoot & fall delay instellen, daar maak je het spel ook wat trager mee.
basset :
Hoe heb je hem geinstalleerd? En welke versie is het?
Ik heb de 'registered version' en ik heb die niet geinstalleerd. Ik heb gewoon een zip file gedownload, vervolgens heb ik die uitgepakt en toen kon ik het spel meteen spelen.

Verwijderd

bij mij werkt ie wel onder xp

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-01 21:20
Weet iemand of een soorgelijke Modernere variant is die je via internet kan spelen lijkt me geweldig.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Verwijderd

Er is inderdaad een moderne versie! en hij is erg leuk!! 8)7

http://www.doc.ic.ac.uk/~glc1/scorched/downloads.html

Afbeeldingslocatie: http://www.doc.ic.ac.uk/~glc1/scorched/screenshots/simul.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 13:51 ]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-01 18:26
Oude koe }:O
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.