-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
met dir*. krijg je die bestanden te zien. Het enige nadeel is dat je ook mappen krijgt te zien

Als je dat nou combineert met:Op vrijdag 14 juni 2002 13:00 schreef Supervisor het volgende:
met dir*. krijg je die bestanden te zien. Het enige nadeel is dat je ook mappen krijgt te zien
dir /A:-D (geen directories laten zien
dir /S (recursive subdirectories)
misschien dat je dan een mooie lijst kan maken?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Volgens mij moet het zo:Op vrijdag 14 juni 2002 14:12 schreef D-mension het volgende:
dir C:\*. -D /s > noext.txt
dir C:\*. /A:-D /s > noext.txt
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Of dir C:\*. /A-D /b /s > noext.txtOp vrijdag 14 juni 2002 14:13 schreef blackd het volgende:
Volgens mij moet het zo:
dir C:\*. /A:-D /s > noext.txt
Die /b laat de info over bestandsgrootte etc weg, dan kan je het makkelijker verder verwerken. De dubbele punt in A:-D is niet verplicht trouwens.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Thanx voor de replies. Ik ben helaas niet op het werk nu.
Overigens heb ik daar Windows 2000. Misschien maakt dat ook iets uit?
Graag gedaanOp zaterdag 15 juni 2002 15:37 schreef Smarron het volgende:
Thanx voor de replies. Ik ben helaas niet op het werk nu.
Nee hoor, dat kan gewoon met 2k.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Anoniem: 58012
Kijk ook eens naar Windows Commander van http://www.ghisler.com/
Een filemanager met een uitgebreide zoekfuntie waarna de de bestanden die je hebt gevonden kan selecteren en verwijderen
Een filemanager met een uitgebreide zoekfuntie waarna de de bestanden die je hebt gevonden kan selecteren en verwijderen
Ok, ik heb bovenstaand geprobeerd, maar ik krijg ongeveer 10000 bestanden te zien met extensie. Die gewoon Excel-bestanden enzo. Deze moet ik zeker niet verwijderen!Op vrijdag 14 juni 2002 14:22 schreef F_J_K het volgende:
Of dir C:\*. /A-D /b /s > noext.txt
Die /b laat de info over bestandsgrootte etc weg, dan kan je het makkelijker verder verwerken. De dubbele punt in A:-D is niet verplicht trouwens.
Ik kwam trouwens niet 1 bestand tegen waar ik op zoek naar was.
Heb je misschien per ongeluk een spatie tussen de * en de . staan?Op woensdag 19 juni 2002 08:38 schreef Smarron het volgende:
Ok, ik heb bovenstaand geprobeerd, maar ik krijg ongeveer 10000 bestanden te zien met extensie.
Met dir /a-d /s/b *. krijg ik in ieder geval echt alleen de bestanden zonder extentie te zien:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| C:\vaw>dir C:\vaw\*. /A-D /b /s C:\vaw\mail\mailbox C:\vaw\mail\prac C:\vaw\mail\saved-messages C:\vaw\mail\seminar C:\vaw\mail\Sent C:\vaw\mail\sent-mail (knip) C:\vaw\mail\mail cs\mailbox C:\vaw\mail\mail cs\.mailboxlist (knip) C:\vaw\make\ABOUT-NLS C:\vaw\make\AUTHORS etc etc |
Dit is trouwens onder de commandoprompt van windows 2k.
Misschien zijn je bestanden verborgen of systeembestanden. Systeembestanden wil je waarschijnlijk niet weggooien, om dus de verborgen bestanden te zien maak je een tweede commando:Ik kwam trouwens niet 1 bestand tegen waar ik op zoek naar was.
dir /a:h-d /s/b *. > hidnoext.txt
Pagina: 1