Toon posts:

Professional Networking & Servers

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste als dit als flame opgevat wordt bij voorbaat zeg ik u: SORRY..........

Dit is tegen de heer Koffie omdat deze heer een zeer slechte mod is in mijn ogen. Je zal wel weer denken dat zal wel komen omdat zijn topic een slotje heeft gehad. Maar nee dat is het niet hij is verplaatst dat vind ik opzich niet zo erg.

Het erge is dat hij die topic al ruim 15 uur eerder had gezien omdat hij wel andere topics sloot maar niet die van mij. Topics boven mij topics onder mij pakte hij wel maar niet mijn topic.

Nou zag ik dat traag gister avond mijn topic en nog een ander topic in sm had gezet, tuurlijk dat mag hij doen niks op tegen.

Maar nu zie ik een topic dat simpel was er stond immers al na een korte tijd een antwoord geen slotje of verplaatsing krijgt. En mijn topic wat geen 1 reply kreeg kreeg wel een verplaatsing.

Nou wordt ook nog eens in de faq gezet dat software in sa moest tenzij het te advanced was. Blijkbaar was het te advanced voor pns en dus wordt het in software algemeen gegooid.

Maar als je dan maar alle topics die over software gaan in sa zou zetten dan vind ik het ook normaal maar wat schetst mij verbazing er staan er een hele hoop in die over software gaan.

[topic=523566/1/200]
[topic=523440/1/200]
[topic=522172/1/200]
[topic=521149/1/200]
[topic=521385/1/200]
[topic=522254/1/200]
[topic=521423/1/200]
[topic=517367/1/200]

Dit is slechts een kleine selectie. Daarom vraag ik u waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:43

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Achosh ... hij maggut wel, en ik niet ;(

Ik heb geen sociaal leven, ben niet getrouwd en heb geen baan. Rest mij dus de hele dag achter GoT te zitten om PNS te monitoren.
Uiteraard werk ik dan van beneden naar boven en word elke topic afzonder behandeld.
Op deze manier zal er dus nooit een topic zijn wat geen slotje krijgt en andere al wel.

Uietaard kijk ik ook niet in SM, want ik heb alle topics al doorgelopen.
SM is dus volledig overbodig voor mij, dus als een user een SM post waarmee hij in principe mij net over het randje trekt om te beslissen of het een move word, dan doe ik daar nix mee.
Daarom vraag ik u waarom?
Omdat ik mod ben ...

Enneuh .. doe eens zoeken naar Apach voor de gein, ben je wel 15 uur bezig met lezen voordat je klaar bent hoor.
Server != Advanced

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

[..]
[topic=523566/1/200]
[topic=523440/1/200]
[topic=522172/1/200]
[topic=521149/1/200]
[topic=521385/1/200]
[topic=522254/1/200]
[topic=521423/1/200]
[topic=517367/1/200]
Je moet wel van goede huize komen als je druft te beweren dat Citrix net zo simpel danwel simpeler is dan Apache :?
Exhange = randgevalletje , maar idem dito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 13:26

Predator

Suffers from split brain

Ik krijg een deja-vu:
[topic=520653]

Er staat wel letterlijk in de FAQ dat apache [SA] is.
Je bent niet de enige die daar niet mee akkoord is.
Lees het topic hierboven maar eens.

Tot nader order is apache nog altijd [SA]. :)
Ik heb geen sociaal leven, ben niet getrouwd en heb geen baan. Rest mij dus de hele dag achter GoT te zitten om PNS te monitoren.
Voor wie schil jij dan de patatten elke avond :? :+

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 12:49 schreef Predator het volgende:
Ik krijg een deja-vu:
[topic=520653]

Er staat wel letterlijk in de FAQ dat apache [SA] is.
Je bent niet de enige die daar niet mee akkoord is.
Lees het topic hierboven maar eens.

Tot nader order is apache nog altijd [SA]. :)
[..]

Voor wie schil jij dan de patatten elke avond :? :+
Nou zeg je dit wel maar je hebt gister zelf antwoord gegeven in een topic over apache. Deze heb je niet gemoved en deze heb je niet op slot gezet.

En koffie heeft deze zelfde topic ook gewoon laten staan. Maar de mijne waar niemand antwoord op kon geven kennelijk.
Werd wel gemoved.

Dus als er een ander modje komt die een citrix expert is dat te simpel voor hem dus moved hij dat maar naar sa. En de simpele apache vragen waar hij zelf niks van snapt laat hij dan maar staan. Zo zie ik het hoe jullie modden wat jullie niet begrijpen laten jullie staan ook al kan het best basic zijn.l[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op vrijdag 14 juni 2002 15:54 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Nou zeg je dit wel maar je hebt gister zelf antwoord gegeven in een topic over apache. Deze heb je niet gemoved en deze heb je niet op slot gezet.
Tot voor kort was die indd op slot gegaan en de jouwe ook.
Omdat er letterlijk in de FAQ staat dat ie er niet hoort.

Het heeft wel een reden waarom die ene daar nog staat.
Die doet niet terzake hier.
En koffie heeft deze zelfde topic ook gewoon laten staan. Maar de mijne waar niemand antwoord op kon geven kennelijk.
Werd wel gemoved.
Als niemand er antwoord op kon geven wat is er dan erg aan dat ie gemoved wordt :+
Dus als er een ander modje komt die een citrix expert is dat te simpel voor hem dus moved hij dat maar naar sa.
En de simpele apache vragen waar hij zelf niks van snapt laat hij dan maar staan.
Je hebt gelijk dat er onduidelijkheid is over de plaatsing webservers en dat gaat binnenkort wel opgelost worden hopelijk.

Er zijn personen die vinden dat webserver wel thuishoren in PNS en personen die vinden van niet.
Daarover hier gaan discussieren heeft op dit moment weinig zin.
Zo zie ik het hoe jullie modden wat jullie niet begrijpen laten jullie staan ook al kan het best basic zijn.l[
Als dat waar zou zijn, dan zouden er direct al een hoop topics gemoved zijn en andere topics niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad een super Deja vú..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op vrijdag 14 juni 2002 15:54 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Werd wel gemoved.

Dus als er een ander modje komt die een citrix expert is dat te simpel voor hem dus moved hij dat maar naar sa. En de simpele apache vragen waar hij zelf niks van snapt laat hij dan maar staan. Zo zie ik het hoe jullie modden wat jullie niet begrijpen laten jullie staan ook al kan het best basic zijn.l[
sorry hoor, maar ga jij eens ff fijn dat draadje lezen waar Predator naar verwees.
En huilen als een klein kind doen we in de HK ofzo -> "Ja maar dat draadje blijft wel staan en de mijne niet" |:(

IK heb 'm gemoved volgende de richtlijnen en FAQ die IK heb gezet.
Wat loop je je inhemelsnaam drukt te maken over een move :?

Sorry hoor, maar als je hier problemen mee hebt mail je maar naar gathering@tweakers.net ofzo.

Ik heb hier geen enkele zin in zo'n oeveloze zinloze nutteloze discussie die over een move gaat, laat staan dat ik er uberhaupt de tijd voor heb op dit moment.

* Koffie is chago, ik had dit beter anders kunnen verworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Koffie ik heb al gezien dat er idd veel "zeurdraadjes" in LA staan vandaag, maar je mag best iets vriendelijker antwoorden (als helldesker en beheerder met zeurderige gebruikers, snap ik dat dat niet altijd even makkelijk is).

Kom op hey, hij houdt het ook netjes, return the favour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 16:30 schreef Koffie het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ga jij eens ff fijn dat draadje lezen waar Predator naar verwees.
En huilen als een klein kind doen we in de HK ofzo -> "Ja maar dat draadje blijft wel staan en de mijne niet" |:(
Ik ga niet huilen hoor |:(
Ik zeg alleen maar dat ik het een vreemde manier van modden vind. Meneer Predator geeft keurig antwoord. Jij daar integen gaat het alleen maar hebben over je huishoudelijke taken. Wat jij thuis doet boeit me niet het gaat er meer om wat jij hier op het forum doet en waarom je dat zo doet.
IK heb 'm gemoved volgende de richtlijnen en FAQ die IK heb gezet.
Wat loop je je inhemelsnaam drukt te maken over een move :?
Dat is leuk voor jou en waarom ik me erger aan de move is omdat men het zeker niet in sa kan beantwoorden.
Sorry hoor, maar als je hier problemen mee hebt mail je maar naar gathering@tweakers.net ofzo.

Ik heb hier geen enkele zin in zo'n oeveloze zinloze nutteloze discussie die over een move gaat, laat staan dat ik er uberhaupt de tijd voor heb op dit moment.
Natuurlijk verwijs me maar ergens anders naar toe. En als je er geen zin en tijd voor hebt moet je geen mod worden.

Zo denk ik er over. Het is natuurlijk wel leuk om slotjes te zetten en topics te verhuizen als je er een keer tijd voor hebt. Maar ik denk dat je in een bevoordeelde positie zit en daarom best wel eens fatsoenlijk antwoord zou kunnen geven.

Nou zal ik wel weer een antwoord krijgen ja maar ik heb meer te doen. En dan blijf ik dus bij mijn punt dan had je maar geen moderator moeten worden. Je wordt nou eigenlijk alleen maar gered mijn inziens door je lite mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-10 08:40
Op vrijdag 14 juni 2002 16:46 schreef Dave een hoop geblaat.
Damn, ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hmm .. ik ben idd chago (interne en externe factoren).
Maar je gaat mij niet vertalen dat ik een slechte mod zou zijn omdat ik een draadje verplaats.
Hoe je het wend of keert, je gaat IMHO nog erger te keer dan iemand die een slotje op z'n post krijgt.

Hallo he, ik verplaats je topic gewoon omdattie niet in PNS hoort.
Volgens onze richtlijnen met betrekking tot PNS zijn dat Apache en soortgelijke paketten in principe NIET in PNS horen, maar in SA.

We zijn op dit moment bezig met brainstormen over een nieuwe indeling van de FAQ/Policy van PNS.
De vraag wat we met Apache topics doen hoort daar ook bij.
Echter tot die tijd horen Apache topics gewoon in SA thuis.

En dan hoe je echt niet aan te komen met een lijstje van topics welke allemaal wel en niet gemoved zijn door collega's of mijzelf want dat is gewoon niet aan de orde.

Ik snap eerlijk gezegd echt niet wat er voor ergs aan is dat een topic die ik volgens jou gister al gezien heb, nu door mij gemoved is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op vrijdag 14 juni 2002 16:54 schreef Koffie het volgende:
Echter tot die tijd horen Apache topics gewoon in SA thuis.
[topic=523440/1/256] als deze dan ook gemoved wordt is het probleem toch opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:44 schreef Dave Schalk het volgende:
Ten eerste als dit als flame opgevat wordt bij voorbaat zeg ik u: SORRY..........

Dit is tegen de heer Koffie omdat deze heer een zeer slechte mod is in mijn ogen. Je zal wel weer denken dat zal wel komen omdat zijn topic een slotje heeft gehad. Maar nee dat is het niet hij is verplaatst dat vind ik opzich niet zo erg.
Tja, euh.....Dat is wel erg direct he? :o

Wat ik wil zeggen is, dat je op deze wijze van de persoon in kwestie alleen maar een "op hoge poten" antwoord terug zult krijgen. Dit is zo direct, dat men dat gewoon als persoonlijke aanval ziet. De nuancering "in mijn ogen" en "sorry" helpen je daar niet voldoende bij ;) :)
Het erge is dat hij die topic al ruim 15 uur eerder had gezien omdat hij wel andere topics sloot maar niet die van mij. Topics boven mij topics onder mij pakte hij wel maar niet mijn topic.
Ik wil even ontkrachten dat mods alle topics van boven naar beneden lezen.
Sterker nog je kunt gewoonweg niet alle topics lezen. In het begin van mijn modpreiode kon ik nog net alle topics in [forum=23] bijhouden. Alleen dat vergt _echt_ een enorme berg tijd. Een mod sorteert voornamelijk zo veel mogelijk op topictitels en steunt uiteraard ook een beetje op SM. Je kunt niet alles bijhouden; dat is onmogelijk.
Maar nu zie ik een topic dat simpel was er stond immers al na een korte tijd een antwoord geen slotje of verplaatsing krijgt. En mijn topic wat geen 1 reply kreeg kreeg wel een verplaatsing.
Hij wel en ikke niet (of andersom) werkt sowieso niet natuurlijk :)
Maar als je dan maar alle topics die over software gaan in sa zou zetten dan vind ik het ook normaal maar wat schetst mij verbazing er staan er een hele hoop in die over software gaan.

[topic=523566/1/200]
[topic=523440/1/200]
[topic=522172/1/200]
[topic=521149/1/200]
[topic=521385/1/200]
[topic=522254/1/200]
[topic=521423/1/200]
[topic=517367/1/200]

Dit is slechts een kleine selectie. Daarom vraag ik u waarom?
Reden is vrij simpel. Dit is inderdaad niet advanced genoeg. Verre van zelfs als ik eerlijk ben. Mod_rewrite mag dan een beetje tricky zijn, maar het is niet iets dat in het _huidige_ PNS thuishoort. Zoals je al aan dit topic kunt zien, zijn de netwerken mensen bezig met nadenken over PNS ;)

Koffie had inderdaad wat vriendelijker kunnen reageren in dit topic, neemt niet weg, dat die reactie een direct gevolg is van de manier waarop jij deze topic start. Laat dat wel even doordringen ;)
Op vrijdag 14 juni 2002 16:50 schreef internetinfo het volgende:

[..]

Damn, ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
Wil je dergelijke opmerkingen gewoon achterwege laten a.u.b in een topic, waar je verder niks mede te delen hebt?

Wij danken u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op vrijdag 14 juni 2002 16:54 schreef Koffie het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd echt niet wat er voor ergs aan is dat een topic die ik volgens jou gister al gezien heb, nu door mij gemoved is.
* oh,when? komt als externe factor ook ff een duit in het zakje doen.

Het 'probleem' is dat het nu lijkt alsof er niet consequent gemod word. Het 'ja-maar-hij-wel-en-ik-niet-syndroom'. Dat wil zich vaak opdoen op het moment dat je er ff helemaal geen zin in hebt om wat voor reden dan ook. En dat het aantal postings weer toeneemt.

Dat is dus het eigenlijke probleem, niet consequent genoeg zijn. En dat is naar mijn inziens niet persoonlijk bedoeld.

:)

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op vrijdag 14 juni 2002 16:56 schreef HGM het volgende:

[..]

[topic=523440/1/256] als deze dan ook gemoved wordt is het probleem toch opgelost?
Het moven van een topic om iemand anders gelukkiger te maken is natuurlijk totaal uit den boze.

De regel dat ik deze niet gemoved heb is heel simpel: Als ik een collega mod zie reageren zonder een slot/move actie let ik op de 2 volgende punten;

<li> Het topics staat op de juiste plaats, afleidend van het feit dat hij in de reply net zo hard een slot/move had kunnen zetten. Onnodig voor mij om dan dus nog langer naar dat topic te kijken.

<li> Als de collega mod dan ook nog eens met een technisch antwoord komt, heeft deze helemaal kennis van zaken. Dit zijn dus 2 dingen;
- Mod weet wat wel/niet mag/kan in het forum
- Mod weet technisch exact waar specifiek topic over gaat
Die 2 punten doen mij dan helemnaal beslissen om te het topic met rust te laten.

Ik hoop dat mijn kromme uitleg een beetje duidelijk is over dat topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Op vrijdag 14 juni 2002 17:05 schreef Koffie het volgende:
Ik hoop dat mijn kromme uitleg een beetje duidelijk is over dat topic ;)
Absoluut niet eigenlijk, aangezien het duidelijk een Apache topic is en dus in SA hoort. Iedereen kan fouten maken ook een Lite-mod en dus kan de Full-mod deze fout corrigeren en het topic moven naar SA. Of daardoor iemand wel of niet "gelukkiger te maken is" doet daar natuurlijk niets aan af. Hierbij kan ook het stukje van Oh,when? in gedachten genomen worden.

Hierbij laat ik dus buiten beschouwing of het topic al dan niet in PNS hoort. Als je schrijft: alle Apache topics -> SA dan deze ook IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als je schrijft: alle Apache topics -> SA
Dat schrijf ik niet.
Ik zeg dat een Apache topic IN PRINCIPE in SA thuishoort. Waarbij ik dus totaal niet uitsluit dat een topic over apache in PNS kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Op vrijdag 14 juni 2002 17:11 schreef Koffie het volgende:
Dat schrijf ik niet.
Ik zeg dat een Apache topic IN PRINCIPE in SA thuishoort. Waarbij ik dus totaal niet uitsluit dat een topic over apache in PNS kan.
Tja, zo kan dus toch niemand weten waar bijv. een Apache topic geplaatst moet worden, aangezien het dus toch willekeur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op vrijdag 14 juni 2002 17:00 schreef oh,when? het volgende:

[..]

* oh,when? komt als externe factor ook ff een duit in het zakje doen.

Het 'probleem' is dat het nu lijkt alsof er niet consequent gemod word. Het 'ja-maar-hij-wel-en-ik-niet-syndroom'. Dat wil zich vaak opdoen op het moment dat je er ff helemaal geen zin in hebt om wat voor reden dan ook. En dat het aantal postings weer toeneemt.

Dat is dus het eigenlijke probleem, niet consequent genoeg zijn. En dat is naar mijn inziens niet persoonlijk bedoeld.

:)
snap goed wat je bedoelt :)

Ik bekijk het echter altijd van de andere kant:

Situatie 1 (de foute situatie):

User X krijgt slotje of move. X ziet dat dat bij User Y niet gebeurt, en vindt zijn slotje/move niet terecht. Hij gaat dus verhaal halen. Hij vindt dus dat de mod niet consequent is.

Denk daar nu eens de uitleg bij dat een mod verschrikkelijk veel tijd kwijt is aan het bijhouden van zijn forum. Je _kunt_ gewoonweg niet alle topics bekijken.

Wat wel de goede situatie zou zijn:

Situatie 2:

User X krijgt een slotje of move. User X moet bij zichzelf eens goed kijken of de mod wel gelijk heeft. _Niet_ naar user Y kijken. Als hij ziet dat ie bij User Y wel openblijft, dan moet hij die in SM zetten en wachten tot die ook op slot gaat. Want dat topic zal ie dan voor 99% nog niet gezien hebben.

'Waarom hij wel en ik niet'-situaties liggen bijna altijd aan de bovenstaande uitleg van mij (behalve in GC, daar ligt het vaker wat complexer, maar dat terzijde).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op vrijdag 14 juni 2002 17:05 schreef Koffie wat uitleg:
Ik wou je eigenlijk eens zeggen waarom die er nog stond maar je was niet online toen :)

Ik wou even kijken of iemand van het PNS publiek interesse in het topic zou vertonen.
Dit ivm de kreet dat webservers wel in PNS thuishoren

Tot nogtoe ben ik de enige.
Er is nochtans niet zoveel moeilijk aan het topic.
Wat reg expr en niets meer.

Was ff kleine test.

Verder voor de zoveelste keer:
Er moet eens goed afgesproken waar webservers thuishoren en dat zal binnenkort wel eens gebeuren. :z

Ik had niet verwacht dat er direct iemand hier weer een waarom hij wel & ik niet probleem van zou maken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op vrijdag 14 juni 2002 17:16 schreef HGM het volgende:

[..]

Tja, zo kan dus toch niemand weten waar bijv. een Apache topic geplaatst moet worden, aangezien het dus toch willekeur is.
Volgens mij is dit pas tig keer al besproken in de andere PNS topics in LA maar ik zal het nogmaals pogen uit te leggen:

We hebben een bepaald product.
Dit product hoort in principe NIET in PNS thuis, met als reden dat het een redelijk simpel product is, er onzettend veel over te vinden is in de serach/google en dat er een zeer goede uitgebreide manual bij zit.

In sommige gevallen kan een vraag of probleem met dat product zo technisch moeilijk/geavanceerd/geef-ut-een-naam dat het rechtvaardigt om 'm in PNS te plaatsen.
Echter in pricnipe en om te beginne hoort een topic overt zo'n product dus in SA thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 16:58 schreef Nelske het volgende:

[..]

Tja, euh.....Dat is wel erg direct he? :o

Wat ik wil zeggen is, dat je op deze wijze van de persoon in kwestie alleen maar een "op hoge poten" antwoord terug zult krijgen. Dit is zo direct, dat men dat gewoon als persoonlijke aanval ziet. De nuancering "in mijn ogen" en "sorry" helpen je daar niet voldoende bij ;) :)
[..]
Hierbij mijn excuses. Ik had wat netter kunnen zijn.
Ik wil even ontkrachten dat mods alle topics van boven naar beneden lezen.
Sterker nog je kunt gewoonweg niet alle topics lezen. In het begin van mijn modpreiode kon ik nog net alle topics in [forum=23] bijhouden. Alleen dat vergt _echt_ een enorme berg tijd. Een mod sorteert voornamelijk zo veel mogelijk op topictitels en steunt uiteraard ook een beetje op SM. Je kunt niet alles bijhouden; dat is onmogelijk.
[..]
Hier ben ik het dus gedeeltelijk niet mee eens ik zal ook even uitleggen waarom niet. Je zegt zelf dat je een beetje naar de topic titel kijkt. Nou had ik in mijn topic titel apache gezet. Dus lijkt mij als je het ziet meteen verplaats zou worden. Omdat ik uit deze topic uit kan leiden dat ze niet in pns thuis horen.
Hij wel en ikke niet (of andersom) werkt sowieso niet natuurlijk :)
[..]
Oke
Reden is vrij simpel. Dit is inderdaad niet advanced genoeg. Verre van zelfs als ik eerlijk ben. Mod_rewrite mag dan een beetje tricky zijn, maar het is niet iets dat in het _huidige_ PNS thuishoort. Zoals je al aan dit topic kunt zien, zijn de netwerken mensen bezig met nadenken over PNS ;)
Oke
Ik had niet verwacht dat er direct iemand hier weer een waarom hij wel & ik niet probleem van zou maken :{
Ik vind het totaal niet erg dat ie gemoved is laat dat duidelijk zijn maar wel op het tijdstip van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 17:34 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Hierbij mijn excuses. Ik had wat netter kunnen zijn.
Je hoeft je niet te excuseren hoor. :)
Ik wilde alleen aangeven, dat het begin van een topic de toon zet voor de rest van het hele topic. Je moet erg sterk in je schoenen staan, wil je als mod ijskoud op een dergelijk topic reageren. :)
Hier ben ik het dus gedeeltelijk niet mee eens ik zal ook even uitleggen waarom niet. Je zegt zelf dat je een beetje naar de topic titel kijkt. Nou had ik in mijn topic titel apache gezet. Dus lijkt mij als je het ziet meteen verplaats zou worden. Omdat ik uit deze topic uit kan leiden dat ze niet in pns thuis horen.
Dat is een vraag/opmerking die ik niet voor Koffie kan beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik heb ook even vlug in PNS gekeken gisteren.
Echter waren er diverse prive en GoT gerelateerde zaken die mijn dringerende aandacht vergen.
Ik kan er nu niet echt op ingaan , maar betrokkene weten dat er gisteren weinig tijd was om te modden.
Ik vind het totaal niet erg dat ie gemoved is laat dat duidelijk zijn maar wel op het tijdstip van.
Dit is net zulke klinkklare onzin als het 'hij niet ik wel' verhaal.
Je zult zien dat een modje op de meest achterlijk en vage tijdstippen online/mod.
As said, ik heb gisteravopnd ff vlug gemod.
's Ochtend bij binnenkomst op werk begin ik met het afhandelen van SMetjes.

Het aantal uren dat een topic al in een bepaald forum staat heeft niets, maar dan ook helemaal niets te maken met het feit of 't topic fout staat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op vrijdag 14 juni 2002 17:34 schreef Dave Schalk het volgende:
Dat kan je ook uit de FAQ afleiden.

Er is indd nog steeds wat onduidelijk over topics in PNS maar over apache & IIS is de FAQ duidelijk.

laten we niet weer gaan kibbelen dat dat niet terecht is :{
Als je mocht kiezen:
• slotje na 5 mins omdat je de FAQ niet gelezen hebt
• move na xx uur

wat zou je kiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 17:43 schreef Predator het volgende:

Als je mocht kiezen:
• slotje na 5 mins omdat je de FAQ niet gelezen hebt
• move na xx uur

wat zou je kiezen :?
Als je wel na 5 minuten een slotje kan zetten waarom kan je hem dan niet na 5 minuten een move doen :?

Dit vind ik dus een vreemde stelling. Maar ik ga weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator

Predator

Suffers from split brain

Op vrijdag 14 juni 2002 18:17 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Als je wel na 5 minuten een slotje kan zetten waarom kan je hem dan niet na 5 minuten een move doen :?

Dit vind ik dus een vreemde stelling. Maar ik ga weer verder.
Volgens mij is jouw stelling heel wat meer vreemd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze manier discussieren heeft natuurlijk weinig zin heren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 18:25 schreef Nelske het volgende:
Op deze manier discussieren heeft natuurlijk weinig zin heren ;)
Gooi maar dicht dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

bij deze :)

volgens mij is het ook goed afgehandeld zo :Y)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.