Toon posts:

[ROUTER] mirc dcc get

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb hier een netwerkje van 3 pc's lopen via een sitecom router. Namelijk de dc-200.

Nu werkt dus mijn dcc ontvangen via mirc niet meer. Nu heb ik al de nieuwste firmware geinstalleerd voor de router (DC-200 xDSL / Cable Broadband Router Firmware version 7007

Nu heb ook al gelezen dat je poort 1024 t/m 5000 moet forewarden/openzetten hiermee. Hoeft niet perse alle poorten blijkbaar, maar als ik deze openzet heb ik zowiezo de goede. (ben niet zo een held met poorten etc :o )

Nu heb ik het na een paar poginen nog niet werkend gekregen. Heeft iemand dit al voor elkaar, en kan mij precies vertellen waar ik dit moet instellen op de router. (via router menu op 192.168.0.1 dus)

Hiermee zou je me erg van dienst zijn :) Alvast bedankt voor de hulp.

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb dit inmiddels werkend gekregen door de volgende poorten in te stellen:

IN TCP 6891 - 6900
IN TCP 1863
IN UDP 1863
IN UDP 5190
IN UDP 6901
IN TCP 6901

Maar nu kan ik nog niets versturen met Mirc. Iemand die mij daarbij zou kunnen helpen?

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

voorh et verzenden moet je ook nog een aantal poorten open zetten (ik weet niet welke moet je ff zoeken)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

voor verzenden je lookup methode op normal zetten.

Verwijderd

Ik heb ook deze router. Ik heb je al toegevoegd op msn als je dat hebt met dat email adres dat in je profiel staat. Maar hoe update je die firmware en hoe forward je porten? Alvast bedankt.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

staat tooltje op die site bij die install je, vervolgens download je firmware die zip file pak je uit en gooi je ergens in een dir (alle files bij elkaar) dan gebruik je tooltje, connect en dan wijs je em naar die dir toe en klink je op uploaden.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 01:25 schreef LAN het volgende:
voor verzenden je lookup methode op normal zetten.
kennie vinden :?
Pagina: 1