Probeer elkaar eerst eens te pingen.
Mocht dat niet lukken kijk dan de volgende instellingen na:
heb je wel hetzelfde subnetmask gebruikt,
heb je ze allebei in de zelfde workgroup gezet.
Kijk daar eerst maar eens na en dan praten we verder.
Daarna wil ik je wel helpen met je internet delen
Mocht dat niet lukken kijk dan de volgende instellingen na:
heb je wel hetzelfde subnetmask gebruikt,
heb je ze allebei in de zelfde workgroup gezet.
Kijk daar eerst maar eens na en dan praten we verder.
Daarna wil ik je wel helpen met je internet delen
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb echter wel netwerkverbinding, filesharing en netwerkprinters werken goed. Alleen inetsharing wilt me nog niet lukken. Ik gebruik win XP pro.
en het kanaal niet te vergeten..
Verwijderd
Ja alle instellingen staan goed, anders kan ik ook geen netwerk verbinding hebbenOp zaterdag 15 juni 2002 08:37 schreef IvoB het volgende:
en het kanaal niet te vergeten..
USB? Gaat dat goed dan? Zijn daar al drivers voor? Ik meen me te herrinneren dat er voor dit soort kaartjes nog steeds geen goede XP drivers waren. Dat is ook de reden dat ik gewoon voor echte kaartjes ben gegaan. Een paar euro duurder, maar het werkt altijd
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ik heb een Actiontec (jaja) USB adapter en daar zijn gewoon drivers voor, en het werkt ook prima.Op zaterdag 15 juni 2002 08:59 schreef Ortep het volgende:
USB? Gaat dat goed dan? Zijn daar al drivers voor? Ik meen me te herrinneren dat er voor dit soort kaartjes nog steeds geen goede XP drivers waren. Dat is ook de reden dat ik gewoon voor echte kaartjes ben gegaan. Een paar euro duurder, maar het werkt altijd
Het enige vage is dat het ding niet automatisch een netwerkverbinding legt als ik m'n PC opstart. Ik moet dan eerst de USB-kabel eruit trekken en er weer in frotten, waarna het wel meteen werkt
Vage shit...
Verwijderd
kheb zoŽn zelfde soort vraag, ik heb netwerk kit 2 van sitecom geinstalleerd, op 2 pcŽs: p4 1.6 Win XP home en AMD 1 ghz Win XP Prof. Ik heb alles geinstalleerd en geconfigureerd zoals t volgens mij toch echt goed moet gaan. MAAR ik kan geen netwerk verbinding tot stand brengen:?. Ik krijg wel afentoe een paar seconde verbinding, als ik instellingen aan t wijzigen sla, maar die wordt direct weer verbroken:(...
Iemand een idee wat ik moet doen om een goed werkend netwerk te krijgen? HELP ME!!!
Mzzzls
Dirk
Iemand een idee wat ik moet doen om een goed werkend netwerk te krijgen? HELP ME!!!
Mzzzls
Dirk
Verwijderd
zo... ff een schopje na enige tijd.
Ik heb namelijk het halve internet afgezocht naar het probleem wat ik heb met m'n sitecom wireless homekit 2.
Ene pc windows xp home, andere pc win2000pro....
Krijg wel af en toe verbinding zoals in bovenstaande reply wordt beschreven, maar verbinding valt na een seconde weg????
Iemand een oplossing?
Ik heb namelijk het halve internet afgezocht naar het probleem wat ik heb met m'n sitecom wireless homekit 2.
Krijg wel af en toe verbinding zoals in bovenstaande reply wordt beschreven, maar verbinding valt na een seconde weg????
Iemand een oplossing?
ik heb ook hetzelfde, alleen dan om het uur. soms doet ie t wel een dag achter elkaar, maar het is toch zwaar irritant als om het uur je internet, en daarmee ook je transfers, eruit ligt...Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 17:17:
zo... ff een schopje na enige tijd.![]()
Iemand een oplossing?
de een ligt binnen, de ander hangt beschut, onder een afdak buiten. afstand is ongeveer 40 meter, enigste obstakel is soms een mens, en een enkelglazen ruit...
ik heb die manual addendum van sitecom gevolgd, nieuwe drivers geinstalled en alles via het USBU appje geconfiged. niets helpt.
iedere keer als er een management packet unsuccesvol is, gaat de hele verbinding dr uit, en moet ik m óf resetten via dat progje, of via windows...
ik heb op allebij de bakken windows xp sp1, met versie 1.03 drivers voor de WL 003 adapter.
als niemand anders weet waar het aan kan liggen, stuur ik ze terug, want dit is zwaar irritant.
btw: volgens mij liggen jullie problemen gewoon eraan dat je niet je werkgroep bij ssid heb ingevuld. lees de manual addendum en de gebruikers handleiding nog eens door 
linkje
linkje
Verwijderd
Zet in XP de QOS packet scheduler eens uit voor je draadloze adapter, en gebruik als ESSID inderdaad je werkgroep naam
Pagina: 1