Toon posts:

Pricewatch: Verdwijnende producten en bedrijven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Simpele vraagjes:
1: Waarom worden produkten en bedrijven weggehaald?
2: Aan welke eisen moeten produkten voldoen om niet verwijderd te worden?
3: Aan welke eisen moeten bedrijven voldoen om niet verwijderd te worden?

Ik wordt namelijk enigszins geirriteerd door het verwijderen van bijv. de Yeong-Yang Cube-server case, of het bedrijf FortKnox van http://www.fortknox.de . Ik heb ze toegevoegd om behulpzaam te zijn, de keuzemogelijkheden te vergroten en via pricewatch er een oogje op te kunnen houden. Moet ik me moeite blijven doen of word het niet op prijs gesteld?

(Ik stop nu maar met typen. Ik voel me per letter bozer worden en dat is niet mijn bedoeling. Ik hoop dat het niet, tussen de regels lezend, opvalt.)

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Dat van FortKNox kan kloppen, meer daarover kun je vinden in: [topic=511447]

De rest zal ik maar laten verklaren door een van de adjes, aangezien ik me daar niet helemaal zeker van mijn zaak ben :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het waarschijnlijk niet zo vreemd gevonden als ik niet nog altijd Fun Computer Center blijf zien. Met de nieuwe layout zal FCC wel aangepast worden dat die ook als duits bedrijf wordt gezien.

[Edit] N.B. : Staat ergens op de FP een bericht over de aanpassingen aan PW?

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

puntje 3.Fort Knox levert niet in Nederland, misschien daarom?
Ik ben erg voor allerlei bedrijven in de PW, alleen als ze niet leveren in Nederland dan meld ik dat, zodat ze weg kunnen :) uit de PW.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, jammer. Dat is dus een eis? Ik heb nl. adressen in het buitenland waar ik de spullen kan laten leveren. Daarom was het interessant om de prijsvergelijking erbij te hebben.

Is er geen FAQ (of een FA2Q >:) ) voor de pricewatch?

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Een van de eisen is inderdaad dat de buitenlandse bedrijven leveren in in kikkerlandje :)

Wat betreft de andere buitenlandse shops weet ik op dit moment niks meer dat wat er in het andere topic is gezegd.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Topicstarter
Blijven nog een paar zaken open:

1: Is er geen FAQ (of een FA2Q >:) ) voor de pricewatch?
1.1: En indien 'nee', komt er een in de nieuwe layout?

2: Ik had het waarschijnlijk niet zo vreemd gevonden als ik niet nog altijd Fun Computer Center blijf zien. Met de nieuwe layout zal FCC wel aangepast worden dat die ook als duits bedrijf wordt gezien.

3: Staat ergens op de FP een bericht over de aanpassingen aan PW?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 14 juni 2002 13:31 schreef J.A.M.F. het volgende:
1: Is er geen FAQ (of een FA2Q >:) ) voor de pricewatch?
Nee :).
1.1: En indien 'nee', komt er een in de nieuwe layout?
Geen plannen voor afiak.
2: Ik had het waarschijnlijk niet zo vreemd gevonden als ik niet nog altijd Fun Computer Center blijf zien. Met de nieuwe layout zal FCC wel aangepast worden dat die ook als duits bedrijf wordt gezien.
In de nieuwe layout komt een landen-filter ja.
3: Staat ergens op de FP een bericht over de aanpassingen aan PW?
Eh, nee? :+

Professioneel Hyves-weigeraar

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Op vrijdag 14 juni 2002 12:52 schreef J.A.M.F. het volgende:
Hmm, jammer. Dat is dus een eis? Ik heb nl. adressen in het buitenland waar ik de spullen kan laten leveren. Daarom was het interessant om de prijsvergelijking erbij te hebben.

Is er geen FAQ (of een FA2Q >:) ) voor de pricewatch?
Kijk voor een duitse pricewatch hier

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Kijk voor een duitse pricewatch hier
deze www.geizhals.at vind ik beter.

edit: de structuur is ook plezierig. D.m.v. vlaggetje kies je de prijzen in Duitsland of Oostenrijk of in de EU.
Dan heb je 5 hoofdrubrieken, je kiest bijv. hardware, krijg je daar weer subrubrieken, enz enz, totdat je bij het te zoeken produkt komt bijv: Epox 4SDA en dan is het ongeveer hetzelfde als hier, de goedkoopste aanbieder bovenaan met een link, en degenen die er voor betalen?? staan erin met ee mooi logootje.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Pagina: 1