[Inktnavulling] Snel op?

Pagina: 1
Acties:

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:01
Ik heb drie dagen geleden een navulcartridge van Dataline gekocht voor de Epson SC685. Ik ben aan het printen geslagen: fotokwaliteit glossy paper, dus wel veel inkt gebruiken, maar er staat nauwelijks iets op elke pagina: het zijn CD-labels met slechts een regel of 8 tekst. In totaal zijn hiervan 44 labels (dus 22 pagina's) geprint.

Nu sloeg mijn mooie donkerblauw opeens over op (minder mooi) magenta. Is niet echt erg, maar is dit een normale snelheid van inkt-opmaken??? Lijkt mij een beetje erg snel?

Vergelijkingsmateriaal met een originele cartridhge heb ik niet, en om nu speciaal daarvoor een nieuwe originele te kopen...

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:36
navulcartridges zijn zwaar klote, echt nooit kopen die rotzooi.

Ik denk dat je het beste weer kunt overstappen op normale cartridges, van die goedkope wel te verstaan :)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

die navul stuff is hier ook altijd heel snel op. Daarom koop ik ook altijd van die goedkope nieuwe cartridges, die hebben de beste prijs/snelop verhouding ;)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

OEF. navullen en Epson? Someone's feeling lucky!!

Kheb 2x een epson verkloot door navulcartridges te gebruiken. Als de koppen verstopt zijn kan je net zo goed een nieuwe printer halen.

En de kans voor verstoppingen is groter met navul/cartridges. Zeker als je langdurig niet print.

Daarom heb ik nu een Canon. Daar kan je de kop verwisselen indien nodig.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:19
Canon is idd zwaar relaxed: inkt snel op, maar inkt zeer goedkoop. Inkt bijvullen is nog simpeler dan het slijpen van een punt op je potlood :)

Navulcartridges zijn gewoon kut. Zelf gebruik ik naar volle tevredenheid een HP Deskjet 1600CM met 4 hervulde patronen, lekker zelf gedaan :P