Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Kom je vaak verder mee dan met dit soort "achterbakse" (zo kan zij dit zine volgens mij) toestanden
heb je voor bij de adjes gaan te klagen eens geprobeert haar vriendelijk te vragen om voortaan met gewone lettertjes te posten?
Kom je vaak verder mee dan met dit soort "achterbakse" (zo kan zij dit zine volgens mij) toestanden[/quote]Heb al 2 threads geopend in het onzin forum, of ze neit zo willen schreeuwen, maar ze doen hret toch, dan probeer ik het zo
Russian Blue Neji
Kate Bush
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Heb al 2 threads geopend in het onzin forum, of ze neit zo willen schreeuwen, maar ze doen hret toch, dan probeer ik het zo[/quote]euhhm.. kan je haar niet mailen of icq'en of iets dergelijks?
Ik kijk ook over half de topics in zowat alle fora hoor
Verwijderd
dan begint het hier echt op Brave New World te lijken met van die leuke members die je gaan verklikken bij de adjes.
Ik zie in het onzinforum op het eerste gezicht al 4 a 5 andere topics in HOOFDLETTERS. Waarom pakt Frank Gutje deze ene eruit? Persoonlijke vete of zo?[/quote]NEE, t' is een voorbeeld, maar zij doet ut wel erg vaak.
Dus andere mensne doen het ook.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
euhm...pardon? Heb in totaal 2 topics geopend met hoofdletters. 1 bij sport en 1 bij onzin. En wat is der erg aan? Doe ut nie de gehele tijd. En kom voortaan bij mij der om zeuren, men icq is er te vinden ![/quote]ICQ geeft bij mij problemen
Russian Blue Neji
Kate Bush
Doe je vaker, niet allen nu, de rest van je topics zijn verdwenen(te lang niks mer in gepost).
Er bestaat zoiets als netiquette, ik vind het niet echt lekker lezen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
jeez...het was toch het onzinforum...en dan dan lees je er toch overheen...of stoort het je zo errug dat je wel moet reageren?[/quote]eeehhhhh
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
zucht
Verwijderd
Laat haar toch lekker, maak je niet druk en lees het dan niet
tsja sorry, maar je stelt je best aan eigenlijk. Ik heb ut nu 2x gedaan ofzow terwijl andere ut vaker doen. waarom pikte je mij der uit? Heb je iets tegen me ofzow?[/quote]Nee, er is gewoon iets geknapt, klaar.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
er staat toch echt onzin-forum dus dan weet je dat je dit soort dingen kan aantreffen en dan moet je niet bij de Adjes gaan lopen klagen dat het jou niet aanstaat (iets waar je wel behoorlijk goed in bent gezien het aantal topics wat jij in lieve adjes plaatst)
als jij je stoort aan die grote letters moet je even kijken naar die balk boven in je browser..bij View > Text Size > Smallest ..dan zijn ze weer klein
(dit in het geval je M$ IE5.5 gebruikt..bij alle andere browsers mag je het zelf gaan zoeken)
Who cares als er hoofdletters staan. Tjeez, lees het dan niet.
Jij blijft echt aan de gang om over alles te liggen mauwen he...
daar wordt ik nou moe van.
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Verwijderd
jezus frank, kan je dan echt niets anders doen dan zeiken zeiken en zeiken.
Jij blijft echt aan de gang om over alles te liggen mauwen he... [/quote]mee eens.
kap es met je gezeik, frank[/quote]Sjeemz, jij bent een grote zeikerd, heb je vaker last van.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Dit topic is gesloten.
![]()