Kan dit verandert worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
Sweetie heeft daaar vaker last van, en probeet zo aandacht te krijgen.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/52394

Er bestaat zoiets als netiquette!!!!!!!

Iedereen die hier post wenst dat er gerageerd op wordt, maar dat beteknt niet dat er geschreeuwd hoedt te worden.

Het zou er irritant worden als ik al mijn threads met HOOFDLETTERS zou opstarten.

Misschien een ideetje, kijken hoelang het duurt voordat iemand er wat van zegt :(

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 13:56
heb je voor bij de adjes gaan te klagen eens geprobeert haar vriendelijk te vragen om voortaan met gewone lettertjes te posten?
Kom je vaak verder mee dan met dit soort "achterbakse" (zo kan zij dit zine volgens mij) toestanden

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 23:15 schreef poohbeer het volgende:
heb je voor bij de adjes gaan te klagen eens geprobeert haar vriendelijk te vragen om voortaan met gewone lettertjes te posten?
Kom je vaak verder mee dan met dit soort "achterbakse" (zo kan zij dit zine volgens mij) toestanden[/quote]Heb al 2 threads geopend in het onzin forum, of ze neit zo willen schreeuwen, maar ze doen hret toch, dan probeer ik het zo

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik zie in het onzinforum op het eerste gezicht al 4 a 5 andere topics in HOOFDLETTERS. Waarom pakt Frank Gutje deze ene eruit? Persoonlijke vete of zo?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 13:56
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 oktober 2000 00:58 schreef FrankGuthrie het volgende:
Heb al 2 threads geopend in het onzin forum, of ze neit zo willen schreeuwen, maar ze doen hret toch, dan probeer ik het zo[/quote]euhhm.. kan je haar niet mailen of icq'en of iets dergelijks?
Ik kijk ook over half de topics in zowat alle fora hoor

Verwijderd

het onzin forum was er toch voor om je uit te leven? als er daar ook al ge-emmerd gaat worden ... :(
dan begint het hier echt op Brave New World te lijken met van die leuke members die je gaan verklikken bij de adjes. :)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 oktober 2000 00:59 schreef Hyp Hyper het volgende:
Ik zie in het onzinforum op het eerste gezicht al 4 a 5 andere topics in HOOFDLETTERS. Waarom pakt Frank Gutje deze ene eruit? Persoonlijke vete of zo?[/quote]NEE, t' is een voorbeeld, maar zij doet ut wel erg vaak.

Dus andere mensne doen het ook.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

euhm...pardon? Heb in totaal 2 topics geopend met hoofdletters. 1 bij sport en 1 bij onzin. En wat is der erg aan? Doe ut nie de gehele tijd. En kom voortaan bij mij der om zeuren, men icq is er te vinden !

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 oktober 2000 15:34 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
euhm...pardon? Heb in totaal 2 topics geopend met hoofdletters. 1 bij sport en 1 bij onzin. En wat is der erg aan? Doe ut nie de gehele tijd. En kom voortaan bij mij der om zeuren, men icq is er te vinden ![/quote]ICQ geeft bij mij problemen :(, heb wel msn

Russian Blue Neji
Kate Bush

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/52618/1

Doe je vaker, niet allen nu, de rest van je topics zijn verdwenen(te lang niks mer in gepost).

Er bestaat zoiets als netiquette, ik vind het niet echt lekker lezen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Hyp Hyper
pffff.. wat een gezanik.

Verwijderd

jeez...het was toch het onzinforum...en dan dan lees je er toch overheen...of stoort het je zo errug dat je wel moet reageren?

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 oktober 2000 17:07 schreef Azrael het volgende:
jeez...het was toch het onzinforum...en dan dan lees je er toch overheen...of stoort het je zo errug dat je wel moet reageren?[/quote]eeehhhhh

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

tsja sorry, maar je stelt je best aan eigenlijk. Ik heb ut nu 2x gedaan ofzow terwijl andere ut vaker doen. waarom pikte je mij der uit? Heb je iets tegen me ofzow?

• Hyp Hyper
Het is trouwens 'kan dit veranderD worden?'

zucht

Verwijderd

FrankGuthrie, ik vind het wel een beetje zeikerig van je, wat wil je er nu mee bereiken?

Laat haar toch lekker, maak je niet druk en lees het dan niet :)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 oktober 2000 18:19 schreef Sweet Pumpkin het volgende:
tsja sorry, maar je stelt je best aan eigenlijk. Ik heb ut nu 2x gedaan ofzow terwijl andere ut vaker doen. waarom pikte je mij der uit? Heb je iets tegen me ofzow?[/quote]Nee, er is gewoon iets geknapt, klaar.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

geknapt? muwhahahah...last van een overdosis GoT?

er staat toch echt onzin-forum dus dan weet je dat je dit soort dingen kan aantreffen en dan moet je niet bij de Adjes gaan lopen klagen dat het jou niet aanstaat (iets waar je wel behoorlijk goed in bent gezien het aantal topics wat jij in lieve adjes plaatst)

als jij je stoort aan die grote letters moet je even kijken naar die balk boven in je browser..bij View > Text Size > Smallest ..dan zijn ze weer klein >:)

(dit in het geval je M$ IE5.5 gebruikt..bij alle andere browsers mag je het zelf gaan zoeken)

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-02 07:40

AngryAngel

Veni Vidi Vici

jezus frank, kan je dan echt niets anders doen dan zeiken zeiken en zeiken.
Who cares als er hoofdletters staan. Tjeez, lees het dan niet.
Jij blijft echt aan de gang om over alles te liggen mauwen he...
daar wordt ik nou moe van.

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Verwijderd

kap es met je gezeik, frank

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 17:45 schreef AngryAngel het volgende:
jezus frank, kan je dan echt niets anders doen dan zeiken zeiken en zeiken.
Jij blijft echt aan de gang om over alles te liggen mauwen he... [/quote]mee eens.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 18:30 schreef sjeemz het volgende:
kap es met je gezeik, frank[/quote]Sjeemz, jij bent een grote zeikerd, heb je vaker last van.

Russian Blue Neji
Kate Bush

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nouuuuuuuuuw, Frank, ik vid wel dat je vaak last hebt van de Zeik-manie hoor. Zoals dit over t gebruik van capz, ik verbaasde me erover toen ik vanochtend een post van jou zag waarin je Express!!! je caps aan had staan, duzz ik vind dat dit gezeik echt geen gegronde redenen heeft!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Kan dit nou eens ophouden?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.