eerlijk gezegd kan ik me voorstellen dat een bedrijf liever bij frontpage blijft
voordelen:
A) bekendheid van de meeste mensen met de 'idiot-proof' microsoft-layout (zijn werkelijk mensen die enkel kunnen copy-pasten als er twee vierkante icoontjes voor onder de menubalk staan)

lagere kosten ivt dreamweaver, zeker zodra hele pakketten gezamelijk aangeschaft worden, office, windows en de hele meuk
C) frontpage is lichter qua CPU gebruik, DW functioneert, zeker op een wat tragere PC nogal langzaam
Dreamweaver heeft een hogere leercurve, is duurder.
enige reden die ik me kan bedenken is dat webdesignbedrijven absoluut geen garanties levere als een bedrijf met FP wil onderhouden, fouten herstellen word dan al snel meerwerk-offertes.
Verder biedt dreamweaver goede mogelijkheden om juist voor onderhoudsdoeleinden met templates, library items en menu-scripts (dw's script interface is heel goed). DW biedt de mogelijkheid het zo goed als onmogelijk te maken voor kantoor-kutjes om schade aan te brengen in een site (alhoewel; kantoor-kutjes hebben meer power dan ze zelf ooit durven toegeven)
als laatste is de goede interactie tussen niet-eigen clientside javascripts, en serverside talen als jsp, asp en php.
de vraag is of die extra eisen bij je bedrijf aanwezig zijn, als die er niet zijn moet je realistisch zijn, dan kun je wel een ongegronde voorkeur voor een ander programma hebben, als dat niet op feiten gebaseerd is die je kunt aantonen heb je niks te zeggen, en is op de keus voor frontpage niets af te dingen.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen