Forget your fears...
...and want to know more...
Je kan die hele fan er wel af halen. Maar waarschijnlijk zul je er wel weer een nieuwe op moeten zetten. Tenzij je vanuit je case een goedeluchtstroom kan garanderen over je heatsink
Je moet je heatsink dus wel laten zitten
Je moet je heatsink dus wel laten zitten
Verwijderd
Het kan wel, je processor zal niet doorbranden, maar dat het
nou bevordelijk is voor de snelheid en dergelijke...
nou bevordelijk is voor de snelheid en dergelijke...
Ik ben laatst aan klooien geweest met mijn PIII 866, maar zonder koeler werd de heatsink die er op zat toch wel erg heet, maar je zou het kunnen proberen met een 550
Ik heb ze al gezien met alleen passieve koeling.
Ik denk niet dat het een probleem is eerlijk gezegd.
Ik denk niet dat het een probleem is eerlijk gezegd.
Freelance tweaker
Okee... Hij gaat er af en zweten maar 
[edit]
Hij draait nu zonder
Win2K boot gewoon... Ik laat em es ff draaien zo.
[edit]
Hij draait nu zonder
Forget your fears...
Ik zou persoonlijk er maar mooi snel een andere cooler op douwen, mits je een gigantische heatsink+ goede airflow hebt.
Verwijderd
Nou je kan je cooler eraf halen, en dan zou ik er heel snel een nieuwe opzetten
Want ik verwacht niet dat je proc het overleefd als je je pc gaat gebruiken. Als hij het wel zou overleven, wordt waarschijnlijk je levensduur wel ingekort, maar goed een koelertje is neit zo duur hoor.
Ik zou je CPU sowiezo koelen met een fan, zeker als het een "katmai" P!!! is. (Dus 100 MHz fsb, 512 KB half speed cache)
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Nou, hij loopt al een half werkdagje zonder nu... Geen koetje maar gewoon stabiel. Ik zoek nog wel naar een klein koelertje om er op te duwen...
Forget your fears...
Dell heeft heel veel P3 bakken met passieve koeling gebouwd. Er zit dan wel een plastic kap over het koelblok heen dat leidt naar een 80mm fan aan de achterkant van de kast, maar het kan prima hoor.
Deze heeft gewoon vinnen van 1 cm hoog, geen system fan. Kast staat wel open (is de testbak voor "brakke" apparatuur hier
)
Forget your fears...
Pagina: 1