Toon posts:

xbox doet niets meer na ombouw attempt, wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zitten denken.. krijg niets van microsoft warranty, als ik hem laat repareren bij hun ben ik waarschijnlijk meer kwijt dan dat ik er voor moet betalen in de winkel.

Dus ik ga er misschien een pc mini mobo inbouwen, tenzij iemand hier natuurlijk een betere suggestie heeft.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 04:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

leg eerst maar eens uit wat je verneukt hebt.

• sebastius

sebastius

Maar mocht je een mini-itx bordje in gaan bouwen, de harddisk en dvd heb je al.

(schiet eens wat foto's van de binnenkant?)

Verwijderd

Topicstarter
solderen op het mainboard ging wel goed na mijn inziens.. ik kan wel een beetje solderen.

hij deed het niet met de mod.. dus ik de mod eruit gehaald.. daarna bleef ie ehtzelfde doen.

aan, na 2 sec uit, aan, na 2 sec uit, aan lampje blijft knipperen.

Het kan zijn dat de bios op de xbox de kluts kwijt is, maar daar heb je een speciale ding voor nodig om die te herflashen..

maarjah.. een divxbox is natuurlijk ook leuk.. zou een toffe custom pc kunnen worden.

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-01 09:51
ja erg leuk, maar krijg jij de xbox handmatig gekraakt?

er zitten me toch veel beveiligingen in dat ding.
ik zou het ERGGGGGGG knap vinden als je van dat spul een mini-pc kan bouwen.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:05
Ik denk dat hij het binnenwerk volledig wil vervangen hoor, niet de huidige hardware bezigen!?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 10:07 schreef RelaXXinG het volgende:
ja erg leuk, maar krijg jij de xbox handmatig gekraakt?

er zitten me toch veel beveiligingen in dat ding.
ik zou het ERGGGGGGG knap vinden als je van dat spul een mini-pc kan bouwen.
Met een mini atx mobo man..

de xbox mobo doet juist niet veel meer.. anders zou ik er toch geen pc van maken.

ga gewoon een nieuwe xbox voor games halen en hier doe ik iets leuks mee.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

waarom doe je dit dan ook. :) ik ga echt nooit in mijn GC zitten solderen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Op vrijdag 14 juni 2002 10:21 schreef schnumi het volgende:
nee inderdaad!
Je raakt alleen je garantie kwijt.

Verwijderd

Topicstarter
Je moet gewoon je grenzen verleggen... dingen uitproberen..

het kan goed gaan.. maar ook fout. het is gewoon leuk om het te proberen.

Verwijderd

Erg leuk , maar ineens zoveel minder leuk als je dan weer 300€ mag neerleggen voor een nieuwe ...

Verwijderd

Laat dit een les zijn :r

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 10:21 schreef schnumi het volgende:
Dat zijn nou tweakers! ;)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
het maakt me opzicht niet veel uit dat ik weer een nieuwe moet kopen.. (via groothandel) het is gewoon leuk om dingen uit te proberen op de xbox alleen jammer dat het fout gegaan is.

heb ik toch een leuk aandenken.

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
en als het wel werkt :) : divx, videocd, mp3, linux, online gaming, *kuchiso'skuch* en meer leuks. dus altijd een poging waard vind ik!

• Arson
  • Laatst online: 19-01 14:21
Nou xsense, dat heb je dan mooi voor elkaar.
Ik denk dat ik het maar gewoon laat doen. :)

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 11:13 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Nou xsense, dat heb je dan mooi voor elkaar.
Ik denk dat ik het maar gewoon laat doen. :)
lol :) :) :)

weet je.. het solderen op de xbox mobo ging heel goed. is heel makkelijk te doen .. ik heb alleen een stomme fout gemaakt omdat ik niet zat op te letten.. en met mijn stomme kop ook nog de xbox aangezet zonder eerst te kijken of alles goed zat.

toen ging het dus fout.. maarjah.. het is gebeurt... heb veel lol gehad... ook toen ik microsoft support aan de lijn had.

laat het maar gewoon doen. :)

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 11:55 schreef xsence het volgende:

[..]

lol :) :) :)

weet je.. het solderen op de xbox mobo ging heel goed. is heel makkelijk te doen .. ik heb alleen een stomme fout gemaakt omdat ik niet zat op te letten.. en met mijn stomme kop ook nog de xbox aangezet zonder eerst te kijken of alles goed zat.

toen ging het dus fout.. maarjah.. het is gebeurt... heb veel lol gehad... ook toen ik microsoft support aan de lijn had.

laat het maar gewoon doen. :)
Ik voel een HK verhaaltje aankomen :P
Vertel eens in geuren en kleuren hoe dat gesprek ging :+

Nothing to see here

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:47
Op vrijdag 14 juni 2002 10:56 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Dat zijn nou tweakers! ;)
daarom postie in Spielerij en niet in OCE :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 12:00 schreef Catch22 het volgende:

[..]

daarom postie in Spielerij en niet in OCE :)
Hoort modden van een xbox in oce? ik overclock hem toch niet

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 11:07 schreef xsence het volgende:
het maakt me opzicht niet veel uit dat ik weer een nieuwe moet kopen.. (via groothandel) het is gewoon leuk om dingen uit te proberen op de xbox alleen jammer dat het fout gegaan is.

heb ik toch een leuk aandenken.
:? wil niet flauw zijn hoor, maar het maakt niet uit dat je de X-box (of een andere spel computer) via groothandel hebt gekocht. De consoles worden al voor inkoopprijs verkocht (misschien een paar euro winst). Ik zou dit echt nooit doen met mijn console... Je bent niet alleen je console kwijt maar je kan al je spellen ook niet echt meer spelen ;(
Maar je zal wel geld te veel hebben :P

• Denman
  • Laatst online: 13:23
Ook al zou ik teveel geld hebben. Waarom zou ik? Ik koop een console voor de games, en de games die ik erbij wil die koop ik wel. Op de console zijn er toch altijd maar enkele spellen die me ECHT aanspreken en dat is toch wel te betalen?

Of heb jij nog een andere reden om je XBOX om te bouwen behalve dan dat je een tweaker wilt zijn? IMHO is dit gewoon een stomme actie, of je LAAT het doen of je doet het gewoon NIET. (ik doe het dus gewoon NIET met mijn GC, want het is gewoon zonde)

Join het GoT Pulse-Team!

• VeldKoe
  • Niet online
anders maak je er even een probleem van denman
wij hebben weer wat leuks om te lezen, laat die jongen toch, ik zie het probleem niet
kunnen mensen zich toch druk maken om niks

• Denman
Op vrijdag 14 juni 2002 13:07 schreef VeldKoe het volgende:
anders maak je er even een probleem van denman
wij hebben weer wat leuks om te lezen, laat die jongen toch, ik zie het probleem niet
kunnen mensen zich toch druk maken om niks
Nou als je het draadje _goed_ doorleest zie je dat ik niet de enige ben die dit zegt, maar goed :)

Ik geef alleen mijn mening, klaar.

Join het GoT Pulse-Team!

• VeldKoe
  • Niet online
nutteloze mening..

• Denman
Op vrijdag 14 juni 2002 13:13 schreef VeldKoe het volgende:
nutteloze mening..
[off-topic]
nutteloze reply :{
[/off-topic]

Anyways, topicstarter: ga je het dit keer LATEN doen, of ga je het zelf nog een keer proberen?

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Topicstarter
ja man.. doe allemaal niet zo moeilijk.

wat maakt het nou uit dat dat ding verneukt is.. ik zit er zelf echt niet mee.. haal wel weer een nieuwe.. enne via de groothandel is ie echt wel goedkoper

maarjah.. jullie weten het altijd beter hier.. denken jullie =]

er zitten hier in totaal maar weinig mensen die echt een hoop knowhow hebben van shit.. de rest volgt maar gewoon en doet alsof ze er verstand van hebben..

maarjah.. ga lekker door hoor.. jullie hoeven je echtniet aangesproken te voelen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 juni 2002 13:14 schreef DenMan het volgende:

[..]

[off-topic]
nutteloze reply :{
[/off-topic]

Anyways, topicstarter: ga je het dit keer LATEN doen, of ga je het zelf nog een keer proberen?
ik ga het waarschijnlijk wel weer zelf doen.. maar nu met een enigmah of een messiah modchip.. de vorige keer was het met een zelf gemaakte modchip. die heeft waarschijnlijk ook de xbox bios naar de kut geholpen.. maarjah.. volgende keer beter.

Verwijderd

Erg leuk , maar ineens zoveel minder leuk als je dan weer 300€ mag neerleggen voor een nieuwe ...
300 is niets ivm de tweakers die hun hele systeem modden/oc'en daar gaat het om duizenden euros..

ik zou mijn soldeerpuntjes eens nachecken, en alle kabeltje van de xbox controlleren of alles nog wel op zijn plaats zit..las ook op isonews forum dat de draadjes ook nergens mogen tussenzitten(bij het dichtschroeven van het kastje)

eigenlijk zou ik ook wel nog een 2de xbox willen om met te prutsen, dvd op pc aansluiten en zien of ik de dvdtjes enzo kan lezen, hd proberen upgraden,..

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op vrijdag 14 juni 2002 13:40 schreef xsence het volgende:

[..]

ik ga het waarschijnlijk wel weer zelf doen.. maar nu met een enigmah of een messiah modchip.. de vorige keer was het met een zelf gemaakte modchip. die heeft waarschijnlijk ook de xbox bios naar de kut geholpen.. maarjah.. volgende keer beter.
Wat bedoel je met 'naar de kut geholpen'? Heb je hem fysiek beschadigd oid? Het Xbox bios is namelijk niet te flashen (nou ja, zonder externe apparatuur), dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Tenzij je echt met je soldeerbout je mobo of iets anders hebt beschadigd zou je Xbox nog moeten werken.

En wat bedoel je met de mod eruit gehaald? Helemaal alle contacten losgehaald, of alleen de chip er uit (als je hem op een voetje had?).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

je bent niet de enige hier op GoT die zijn XBOX heeft verneukt. Leer toch eens ECHT solderen.

Ik heb al eens iemand advies gegeven op GoT over zijn gesloopte XBOX.

Volgens mij is het gewoon jammer voor je.

http://www.hroling.nl

Verwijderd

Topicstarter
ik heb niets verkeerd gesoldeerd op de mainboard.. ik kan heel goed solderen..

er is ook niets op de mobo beschadigd.. het is de xbox bios die nu dood is en daar heb ik de juiste equipment niet voor om hem te repareren.

Ik heb de modchip en alle draadjes eruit gehaald maar heb de soldeerpuntjes niet meer nagekeken omdat ik daar momenteel geen zin meer in heb.

heeft er hier iemand ervaring met het aansluiten van xbox zooi op de pc?

Verwijderd

Topicstarter
en weten jullie wat... kreeg net mijn free reward pack thuis gestuurd..

damn.. maarjah.. ga ik zo weer een xbox halen..

trouwens.. heb mijn reward pack binnen 2 weken gehad van ze

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op vrijdag 14 juni 2002 13:04 schreef DenMan het volgende:
Ook al zou ik teveel geld hebben. Waarom zou ik? Ik koop een console voor de games, en de games die ik erbij wil die koop ik wel. Op de console zijn er toch altijd maar enkele spellen die me ECHT aanspreken en dat is toch wel te betalen?

Of heb jij nog een andere reden om je XBOX om te bouwen behalve dan dat je een tweaker wilt zijn? IMHO is dit gewoon een stomme actie, of je LAAT het doen of je doet het gewoon NIET. (ik doe het dus gewoon NIET met mijn GC, want het is gewoon zonde)
Binnenkort divx kijken op de x-box }:O

Verwijderd

Topicstarter
ja,... dat is een hele goede reden om hem om te bouwen.. :)

hahaha... dus wat gaan we doen met de xbox????

ombouwen!! naar een...

divxbox ...

• Crash
  • Laatst online: 25-01 21:49
als je het tenminste niet weer verknald :P
toch wel een duur grapje, eigenlijk

Verwijderd

Ben hem nu aan het ombouwen. Een xtender chip erin zodat ik spellen uit America kan spelen >:)

Verwijderd

Hij is omgebouwd maar we weten niet of het al werkt :D nog geen amerikaans spel. Gaan nu testen of de macrovisie uit is. Dat zou die chip ook ondersteunen zeiden ze op de site.

Fingers crossed.

Verwijderd

En nu is die kerel z'n X-doos er ook aan >:)

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 13:04 schreef DenMan het volgende:

Met een GC vooral , omdat je daar maar een Freeloader of Action Replay in moet gooien om je PAL Cube regiovrij te maken :P

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 23:05 schreef Traceman(KS) het volgende:
Hij is omgebouwd maar we weten niet of het al werkt :D nog geen amerikaans spel. Gaan nu testen of de macrovisie uit is. Dat zou die chip ook ondersteunen zeiden ze op de site.

Fingers crossed.
enn enn enn enn ??

Verwijderd

Ombouwen is illegaal

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 23:33 schreef GoLarge.nl het volgende:
Ombouwen is illegaal
NEEN DAT IS HET NIET ZEIKERD

Enkel voor de PS2 is het illegaal , en dan is het dat ook nor maar enkel als je er winst uit slaat .

Verwijderd

Spellen doen het nog. Kan dvd opnemen met videorecorder. Dus dat gedeelte van chip werkt. Maat van me heeft wel amerikaanse xbox. Maar is ff op vakantie dus volgende week meer of tie die ook leest, hij heeft ook een dvd brander dus kijken of dat ook wilt werken. Doe dit niet allemaal want het is illegaal om spellen te kopieeren. Dit is allemaal voor de wetenschap zeg maar. Om te weten of die mod chip producenten echt wel doen wat ze beloven. >:)

Verwijderd

en ik zou het zo voor je gedaan hebben
maarja je moet ook geen bete cchips inbouwen
waarvan je de hex code van het internet hebt gehaald en daarna geflashed naar een chipy niet slim

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Traceman(KS)---> download de mediaplayer voor xbox, het is nog in test fase er zit 4 filmpjes op vcd en divx jes.
42MB http://xbox.bumax.dk/xbmp-build3.zip en dit op een cdrw branden. brand het als "MODE1/2048".

Ik heb hier ook een xbox en een chippie (enigmah beta) maar heb iemand nodig die het voor me kan inbouwen, iemand die het voor me zou willen doen omg. Rotterdam ben bereid om te betalen voor zijn soldeerkunsten ;)

Verwijderd

op isonews zijn er verschillende waarbij hun xbox dezelfde kenmerken vertoont als hier in dit topic beschreven wordt, misschien gebruiken jullie verkeerde diagrams ofzo?

Verwijderd

Bombaci neem maar ff contact met me op. Hoe werkt die mediaplayer??? Moet je dat via netwerkkabel uploaden ofzo. Ben nog niet zo verdiept daarin eigenlijk.

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-01 12:45
Wat betekenen de flashes van de xbox:
GREEN/RED Flashing: Chip was bad (bad flash.)
Try remembering to burn with boot rom.
SOLID GREEN/NO EJECT/No AUDIO/No VIDEO: Bad soder point.
Try going back over your points to verify.
SOLID GREEN/No AUDIO/No VIDEO: Your Audio/Video out isnt setup.
Try pluging in old audio/video pack instead of HD one.
ORANGE/GREEN Flashing: No AUDIO/VIDEO pack.
Try pluging one in!

Er staat geen GREEN knipper bij..
Check hier anders ff: http://216.127.72.24/cgi-bin/ikonboard/ikonboard.cgi?s=3d0c5a7025f0ffff;act=ST;f=7;t=1323

Coïtus ergo sum

Verwijderd

Topicstarter
heb al weer een nieuwe xbox gekocht met een enigmah..

de defekte is of tekoop in onderdelen voor de hackers.. of ga hem zelf aansluiten in mijn pc enz..

heb trouwens ook al backups geprobeert.. werkt allemaal helemaal okee.

Verwijderd

Knutsel ze. En laat even horen hoe het gaat,... *D

Verwijderd

Bij mij lijkt alles goed te zijn gegaan.
De originele doen het nog en het apparaat doet het prima. Een probleem, Als ik een thatswrite cdrw 80 min met bijvoorbeeld amped erin stop, dan laad hij 10 minuten. Dan doet het spel het wel. Heel raar, ik denk dat het komt door de kwaliteit van de cdrw's iemand andere iedeen.

Verwijderd

Op zondag 16 juni 2002 01:34 schreef xsence het volgende:
heb al weer een nieuwe xbox gekocht met een enigmah..

de defekte is of tekoop in onderdelen voor de hackers.. of ga hem zelf aansluiten in mijn pc enz..

heb trouwens ook al backups geprobeert.. werkt allemaal helemaal okee.
Hoeveel kost de behuizing? Die vind ik namelijk nogal gaaf :) mail me ff ok? niels.zeilemaker@wanadoo.nl

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op zondag 16 juni 2002 03:25 schreef lisson01 het volgende:
De originele doen het nog en het apparaat doet het prima. Een probleem, Als ik een thatswrite cdrw 80 min met bijvoorbeeld amped erin stop, dan laad hij 10 minuten. Dan doet het spel het wel. Heel raar, ik denk dat het komt door de kwaliteit van de cdrw's iemand andere iedeen.
Er zijn xboxjes met een goede en slechte rom units, jij hebt blijkbaar een slechte. Je kan met de lens van de rom spelen, maar wat simpeler is gewoon een "pc" dvd-rom aan je xbox hangen, hierdooor zal hij het sneller laden. Maar pas op als je dit doet werken de originals niet in de "pc" dvd-rom, ook zal je de xbox aan en uit zetten als je een nieuwe spelletje wil spelen omdat de eject button dan ook niet werkt.

Verwijderd

Topicstarter
sorry jongens.. maar de xbox dvdrom drive zal gewoon niet goed cd-r(w)'s lezen.

die laden ook langzamer dan dvd's..

ik meen ergens een lijst gezien te hebben met cd-r(w)'s die goed zijn getest.. volgens mij op isonews forums. (verbatim, pioneer enz die moeten in ieder geval beter werken als die klote merken)

btw.. xbox is heftig... en ga zo morrowind proberen jiiiiihaaaaaaaaaaaaa

ohja... en wij gaan morgen winnen van JAPAN!!!!!

• Crash
Op zondag 16 juni 2002 03:25 schreef lisson01 het volgende:
that'swrite zijn brakke cd's
meestal lezen die niet zo fijn (lees: slecht)
slechte ervaringen mee
probeer eens andere

Verwijderd

Topicstarter
denk dat we een toffe xbox evenement moeten organiseren

fette xbox lan party met veel games en xbox modders enz

wie lijkt dit wat?

• Crash
Op zondag 16 juni 2002 23:51 schreef xsence het volgende:
denk dat we een toffe xbox evenement moeten organiseren

fette xbox lan party met veel games en xbox modders enz

wie lijkt dit wat?
was al ergens een topic over, dacht ik

Verwijderd

Topicstarter
toch niet met xbox modders ;) of wel :)

kunnen we de enigmah en de selfmade mod introduceren

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

hmm, was dit eigenlijk vanaf het begin niet iets voor dit forum? ---> http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/22

Ik, geheel anders

Verwijderd

Topicstarter
hehe ..nee... ik was toch geen xbox aan het case modden of aan het overclocken..

ik vind dat dit bericht in de spielerij hoort omdat tegenwoordig veel mensen hun console willen laten modden voor het spelen van backups enz.. nu kunnen ze zien dat het ook fout kan gaan en je dan met shit komt te zitten..

geen garantie .. niks..

voor mij maakt het niets uit.. koop gewoon een nieuwe.. maar als je dat ding met je laatste spaar centjes had gekocht.. dan zat je wel raar te kijken...

Verwijderd

jammer dat je niet verder prutst aan je xbox..misschien had je em nog kunnen fixen

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Op maandag 17 juni 2002 00:28 schreef xsence het volgende:
hehe ..nee... ik was toch geen xbox aan het case modden of aan het overclocken..

ik vind dat dit bericht in de spielerij hoort omdat tegenwoordig veel mensen hun console willen laten modden voor het spelen van backups enz.. nu kunnen ze zien dat het ook fout kan gaan en je dan met shit komt te zitten..

geen garantie .. niks..

voor mij maakt het niets uit.. koop gewoon een nieuwe.. maar als je dat ding met je laatste spaar centjes had gekocht.. dan zat je wel raar te kijken...
duut wat doe jij voor werk :D

Verwijderd

Topicstarter
ik ben huisvuil ophaler bij een groot huisvuil ophaalbedrijf die wereldwijd actief zijn met zoeken naar buitenaards leven tussen al het huisvuil.. ... ... ...

=]

• _Guevara_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik moet zeggen dat ik ook niet aan mijn Xbox zou zitten tweaken als ik d'r 1 had.. maar als ik dan naar m'n pc kijk.. waarom zou ik het dan niet met een Xbox proberen..

:+

Verwijderd

net mijn xbox proberen chippen,
DAAAAAAAAAAMN die puntjes zijn klein, mijn draadjes waren veel te dik, dus alles maar opgegeven, en alles werkt nu zoals voordien, hopelijk is ie binnekort gechipped, maar dan wel door een pro, hoop ik toch :)

Verwijderd

x-box ombouwen is makkelijk je hoeft niet eens smd solderen te kunnen om dat te kunnen doen.
kan niet wachten om er weer een te chippen

Verwijderd

Ik heb hem ook gechipped zeg maar, alles doet het. Heb crash bandicoot al gespeeld. Paste gelukkig op een cd. Was alleen slecht geluid want dat was niet goed geripped omdat dan waarschijnlijk te groot werd voor cd. Ga hem nu origineel kopen(Crash) omdat het een heel tof spel. >:)

Verwijderd

iemand van jullie die het ziet zitten(mits vergoeding)? :P
woon in belgie, niet ver van Nederlandse grens

Verwijderd

Op vrijdag 14 juni 2002 09:56 schreef xsence het volgende:
Ik heb zitten denken.. krijg niets van microsoft warranty, als ik hem laat repareren bij hun ben ik waarschijnlijk meer kwijt dan dat ik er voor moet betalen in de winkel.

Dus ik ga er misschien een pc mini mobo inbouwen, tenzij iemand hier natuurlijk een betere suggestie heeft.
Gaat je niet lukken :) Ik lach je uit!

Verwijderd

een xbox ombouwen is volgens mij verzonnen in de fabriek
op de punten die je moet solderen op het main board
is alles al voor getinned dus de draad hecht gelijk
zo simpel om dat te doen zeg

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 15:21

G3kko0

Why so serious???

Op zondag 16 juni 2002 13:26 schreef B0MBACI het volgende:

[..]

Er zijn xboxjes met een goede en slechte rom units, jij hebt blijkbaar een slechte. Je kan met de lens van de rom spelen, maar wat simpeler is gewoon een "pc" dvd-rom aan je xbox hangen, hierdooor zal hij het sneller laden. Maar pas op als je dit doet werken de originals niet in de "pc" dvd-rom, ook zal je de xbox aan en uit zetten als je een nieuwe spelletje wil spelen omdat de eject button dan ook niet werkt.
Ik gebruik voor me ps2 cdr's van philips en die werken echt prima en die gozer bij wie ik het om laten bouwen gebruikt die cdr's ook voor zijn ombouw xbox en daar had ie nooit problemen mee!! ;)
Ik

Verwijderd

mijn xbox doet het ook niet meer :+ heb het zelfe probleem als xsence
alleen die van mij begint te fluiten
de harddisc als ik hem aan zet
is wel lache maar weet iemand meschien wat dat is en hoe ik het kan maken
ik heb geen brand plekken op de xbox zitten alles zit er netjes op
alleen ik had een draadje verkeerd gesoldeerd
voor de eerste keer in mijn ombouw cariere
kan gebeuren
maar hoe fix ik dit

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 21:08 schreef tijgertje het volgende:
mijn xbox doet het ook niet meer :+ heb het zelfe probleem als xsence
alleen die van mij begint te fluiten
de harddisc als ik hem aan zet
is wel lache maar weet iemand meschien wat dat is en hoe ik het kan maken
ik heb geen brand plekken op de xbox zitten alles zit er netjes op
alleen ik had een draadje verkeerd gesoldeerd
voor de eerste keer in mijn ombouw cariere
kan gebeuren
maar hoe fix ik dit
Stuur hem op naar Microsoft :P

'Ik woude jullie X-box ombouwen zodat ik ilegale copien kan spellen. Nu gaat de harddisc fluiten, kunne jullie uhm meschien maken?'

Ok, dat is geen serieus alternatief dat snap ik :) maar er zijn ook geen serieuze alternatieven. X-Box kapot -> nieuwe kopen, net zoals XSence moest doen :{

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

ik moet zeggen dat ik wel ff perplex stond van hoe er werd gereageerd op de topicstarter...

kriebeltje, als jullie het er ook niet voor over hebben om een beetje te modden....

ik ben pas een jaar gereggd, maar ik geloof dat zelfs ik moet constateren dat het niveau zwaar is gedaald in die tijd. jammer.

xsence, wat doe je nog met je kappotte box ? het ziet er naar uit dat slechts je rom kapot is toch ?

hotswappen ? rom-writer ?
beetje lef voor nodig maar het zou je een aardige cent kunnen opleveren, mits kundig gedaan, anders wordt t misschien wel nog duurder :D

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Xandrios
  • Laatst online: 24-01 16:35
Op vrijdag 14 juni 2002 11:07 schreef xsence het volgende:
het maakt me opzicht niet veel uit dat ik weer een nieuwe moet kopen.. (via groothandel)
doe mij d'r ff 1...als het toch niet uitmaakt :D ;)

• sebastius

sebastius

Ik wil wel een defecte xbox hebben, maar ik ga er echt niet veel voor dokken. Die harddisk kun je niet zomaar leeg-tieften en er Fat32 op zetten... En die DVD speler is ook ruk. Dus het enige wat nuttig is is de kast en de PSU.

Maar goed, mail me maar, mocht je er vanaf willen.
Pagina: 1