neh mijn computers zijn niet goed genoeg om hier te noemen :)
Money for nothin' and your chicks for free
lijkt me niet erg stevigOp vrijdag 14 juni 2002 09:56 schreef DeeJee het volgende:
Lijm?
kun je van alles opschroeven, zon kabelhoudertje ofzo
Verwijderd
Ligt eraan wat voor lijm je gebruikt natuurlijkOp vrijdag 14 juni 2002 09:57 schreef lnx het volgende:
[..]
lijkt me niet erg stevig
Zeker weten dat Bison wel een lijm/kit heeft om je kabeltje op een muur te bevestigen.Op vrijdag 14 juni 2002 09:59 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor lijm je gebruikt natuurlijkkijk maar even op www.bizon.nl
of ze daar misschien iets sterks hebben wat voldoet.
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
en anders kun je ook schroefogen in de muur monteren en daardoorheen de kabel trekken.
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Je kan natuurlijk ook een pvc-pijp pakken en die met beugeltjes aan de mur bevestigen waar die kabel doorheen kan lopen.
Je hebt het over een tacker: je kunt natuurlijk ook van die kabelklemmetjes gebruiken en 'm daarmee vasttimmeren.
Maare... dit hoort dan toch niet meer bij "Professional" Networking...
* dreamscape zou in ieder geval nooit een kabel onbeschermd buiten leggen...
Punctuality is the politeness of kings
Verwijderd
Op vrijdag 14 juni 2002 10:01 schreef Whizzer het volgende:
Pleur ze nou gewoon door een pvc pijpje... Ben je meteen van gezeik met de regen af en ook nog eens dat er beter beugeltjes voor te krijgen om aan de meur te bevestigen...
Wie zegt dat die kabel(s) buiten gaan lopen? Kan toch ook aan de binnenkant van de buitenmuur zijnOp vrijdag 14 juni 2002 10:04 schreef dreamscape het volgende:
* dreamscape zou in ieder geval nooit een kabel onbeschermd buiten leggen...
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
het gaat inderdaad om de buitenkant van de muur. de kabels komen dus onbeschermd. helaas maar kan vanwege budget niet echt andersOp vrijdag 14 juni 2002 10:11 schreef NightBird het volgende:
[..]
Wie zegt dat die kabel(s) buiten gaan lopen? Kan toch ook aan de binnenkant van de buitenmuur zijn
ik had ze ook liever door een mooi pvc buisje gelegd maar dat is voor in totaal zo'n 300 mtr toch veel te duur... (niet aan 1 stuk)
Verwijderd
Dat zijn die handige dingen waarin je staven lijm instopt.
Deze zijn verkrijgbaar bij de gamma en praxis voor +/- 5 euro.
Succes!
Hak er 1 of 2 bakstenen uit.
Je zit nu tuissen de 2 spauwmuren van je huis.
Rag de kabel er doorheen en metsel de stenen weer netjes vast.
Sorry hoor, maar dit heeft weinig met NT te maken. misschien dat het op het forum van eigenhuisenthuin.nl te vinden is
Dit topic is gesloten.
![]()