Toon posts:

Me processor wordt een beetje warm,wat mot ik doen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai nu een AMD K6-2 500@500 met 64 meg aan geheugen op een ASUS P5A mobo. Daarnaast heb ik als videokaart een Diamond Viper V330(Ik weet dat het een triest gevalletje is, maar ik heb al een topic geplaatst, over welke ik het beste kan gaan halen). Ik draa de laatste tijd vrij vaak 3D Studio MAX r3.0 en moet daar dus ook regelmatig een animatietje in renderen, nou is het probleem, dat die proc van mij dan zo warm wordt(tussen de 55 en 63 graden). Wat kan ik hier het beste aan doen, voordat mijn proc ermee kapt???
Waar kan ik een beetje een fatsoenlijke koeler weghalen??? Want nu zit er zo'n dom ball-bearing koelertje op van 15 piek...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
www.comptechworld.nl
en dan een Socket-7 koeler zoeken.

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-06 12:40

Zydell

* * * * *

Yo, ik gebruik 3D Studio MAX 3 ook vrij vaak @ 64 Meg geheugen, en dat is toch ECHT te weinig als je wat ermee wilt doen, dus eerst een extra 128 of 64 dimmetje erbij kopen, verder staat er vast wel een goede koeler op http://www.oc-shop.nl voor je

Verwijderd

mijn advies is neem de Globalwin FEB32
ik gebruik hem voor mijn amd athlon die 800MHz draait. kijk hier
voor meer info over deze koeler
je kunt hem onderandere bij
Narwal kopen

Verwijderd

Warm mijn processor (AMD Thunderbird 750 niet overclocked)wordt 70 graden ... met mijn standaard koeler heb nu een chrome ORB besteld, maar ja dat schiet niet op leverings problemen :-(.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook niet gezegt dat hij nou extreem warm werd, maar ik vind wel dat hij redelij kop temperatuur komt...:( Ik kan er in ieder geval zo'n beetje een eitje op koken als ik er een pannetje water op zet:)

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 16:50
voor 50 piek een fep32 , koelt hem dan naar 39 a 40, maar vergeet niet dat die flink wat herrie maakt (ik hem er zelf eentje)

Verwijderd

Wat een hitte allemaal. Mijn Athlon 600@700(slot A) met Globalwin VOS32 wordt max 40 graadjes. Nou is zon vosje ook wel errug goed in koelen.
Pagina: 1