ik moet een server kopen en een werkstation voor een desingners bureau, prijs is geen probleem alleen ik heb geen idee waar ik die dingen kan kopen heeft iemand sugesties ????
Het is voor school mensen, ik ga hem niet echt samen stellen
Verwijderd
Voor een designers bureau is het erg belangrijk dat de computers altijd draaien. Je zou toch een dag zonder zitten
Gewoon kiezen voor een A-merk en geen klonen. Dit is over het algemeen wel bij bedrijven. En helemaal bij schoolopdrachten.
Dell heef top het ogenblik een lage prijs voor veel. Als er wat kapot gaat kun je gelijk nieuwe onderdelen via Dell laten komen in de garantie.
Succes
Dell heef top het ogenblik een lage prijs voor veel. Als er wat kapot gaat kun je gelijk nieuwe onderdelen via Dell laten komen in de garantie.
Succes
Dell, HP of Compaq.
Dat zijn denk de drie beste en grootste server leveranciers.
Dat zijn denk de drie beste en grootste server leveranciers.
edit:
Dell is ook lekker makkelijk aan te schaffen via internetsite, we hebben hier kwalitatief gezien goede ervaringen met Dell servers (ook werkstations trouwens)
Dell is ook lekker makkelijk aan te schaffen via internetsite, we hebben hier kwalitatief gezien goede ervaringen met Dell servers (ook werkstations trouwens)
Verwijderd
Desnoods kan het via mijn bedrijf
. Apple, HP, Compaq, Acer, IBM, Intel en Toshiba voor servers, workstations raad ik in eerste instantie Apple aan. Als de heren designers het liefst op Windowsbased spul werken is de Proliant van Comprak de betere optie.
Dus, als je een leverancier zoekt? zie profile
(Oeps, reclame?)
Dus, als je een leverancier zoekt? zie profile
k tnx alot people nu kan ik tenminste weer verder met dat klote verslag
Verwijderd
IBM Netfista of E servers
contact mij ff ik ken een bedrijf die de boel goed instaleerd binnen 24 uur problemen zijn ze binnen 24 uur bij je! echt goede service die gasten!
contact mij ff ik ken een bedrijf die de boel goed instaleerd binnen 24 uur problemen zijn ze binnen 24 uur bij je! echt goede service die gasten!
@#$@#&* te gek voor worden om ons zo te misleiden, vind ik echt niet kunnen hoor
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()