Half-life blauw scherm crash

Pagina: 1
Acties:

• Kouwe_Arie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 21:49
steeds als ik een tijdje een mod van half life "firearms" speel dan krijg ik een blauw scherm.. en dan start de computer zomaar opnieuw op

ik kan zo snel niet lezen wat er op het blauwe scherm staat, ik zag alleen iets over afd.sys staan

ik heb een:
amd athlon
1000 mhz
256 mb ram
geforce 2 mx
en ik heb nog 16 gig vrij op mŽn HD

oh ja en winxp niet te vergeten

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Bij andere spellen totaal geen problemen :?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Kouwe_Arie
nee bij de andere spellen heb ik geen problems..
oh ja.. af en toe hoor ik mŽn geluid ook flippen, dan hoor ik een vaag gekras en na een tijdje is dat ook weer goed..

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op vrijdag 14 juni 2002 10:30 schreef Kouwe_Arie het volgende:
nee bij de andere spellen heb ik geen problems..
oh ja.. af en toe hoor ik mŽn geluid ook flippen, dan hoor ik een vaag gekras en na een tijdje is dat ook weer goed..
Half-Life (+mods) is bij mij ook het enige dat wel eens vastloopt... volgens mij zitten er nog wel een "aantal" bugs in.. heb je al eens een reinstall geprobeerd? (van heel half-life + mods dus)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Kouwe_Arie
yup
reinstall heb ik ook al gedaan.. volgens mij ligt het niet aan het spel :s

• Kouwe_Arie
Half life maakt dus log filetjes aan in de F schijf.. en daardoor komt dat blauwe scherm ben ik net achter gekomen..
hoe krijg ik dat er weer weg!!??
want hij maakt die log filetjes elke keer weer aan
dit is een voorbeeld van zoŽn filetje: (klein stukje ervan)

ps_inlands 6 event_t ùC (s£Ks#+à P } } È \\X[ @@ è è @þ ÄàÂäÂÚd @ @ òG ø&væ¶Ó Ð ú ? À7¹Ž³4·­. > Ð ü ŸÉ¥¥¹mÉt@ @ ô > ä Ð.L.¬- Pà ô fparam2 4   ùC LkÀ } } È `\\X @ è è @þ ÃÜÎØÊæ¶`º ( ú @ òG ævÆV6·Ó Ð ú ? À0·3¶²¹-. > Ð ü! Õ­¥¹° > > weapon_data_t ù# lû2c£Jk+»*{sK"c+ ° Hè } È `ÛS\Z[\^]ØØ @@B è @þ ÛŸÌØÊðè€ÊØÞÂÈ 8 , z @ òG ØöeæTGÖ&ôæV7À`Ð ú ? À¶/36§2<º©²±77²0¹Œ :º°±5 Ð ü! ¶}¥
±¥Á (> > ä °íË
ª®
*­­ À ¡ ô m_fInSpecialReload     ù# hû2*c{#£Jk+ Ô0 } È @ÛYTÛ[ @@ è è @þ ÚŸÌÒÚÊÈÂÚÂÎÊ P @ ò ÐöeäŜõöÖ ú ú ? ¶¯Ž«²0ž7·)º0º2 Ð Ð ì! Ž}¥%> > usercmd_t Ù `+ûj+H } } È_ @Û\Ù @ è è @þ ìÒÊîÂÜÎØÊæ¶bº @ @ ò `VvævÆV6·Ó@ ú ú ? ±::º7·9 Ð Ð ü œÉÝɵœÙ@ 0> > ä/ -í­Ì®
ô ô sidemove     ù# ¬k{³+À ` } } È_ @Z\Û\ @ è è @þ ìÒÊîÂÜÎØÊæ¶dº @ @ ò Ö6F÷æFV@` ú ú ? ÀŽ6ž°1º/ž·¹4ºŽ7·-. > Ð ü ŜµÁÑ}ÁœÍ¥Ñ¥œ¹mÅt° @ ô > ä 0­
.lîîm..íÍmKŜ   ô custom_entity_state_t ùC +s#+k{#+@@ } } È à\ÚYÛL @@@ è @þ ßäÒÎÒܶbº ( " ú @ òG ø&væ¶%ÓÐ ú ? À0·3¶²¹-. > Ð ü ¹±ÍmÅt D ô > ä 0Ìí­lnKŜ   ô sequence ,     ùC [KsÀ } } È @ÛY[Y
@ è è @þ æÆÂØÊ @ ò öF@ ú ú ¿ ¹27²2¹±7¶799 ( Ð Ð ü ȹɜ±œÉ¹D > > ä/ @®Ì¬LnìíMÎE@
ô ô renderfx T     ùC +s#+k£`@ } } È \X[ @ è è @þ ÂÜÒÚèÒÚÊ ž @ entity_state_player_t 1 ù sKk£Kk+à@ } } È \X[ @ è è @þ ßäÒÎÒܶ`º $ è

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:54
Gokje... Windows XP ?

Dit is een bekend probleem met HL en XP. Effe de update van gister downloaden (1.1.1.0) en dan moet het grotendeels over zijn.

Dit probleem komt maar bij de helft van de mensen voor.. ik zelf heb er nog nooit last van gehad, maar hier is het vaak langs gekomen.

• Kouwe_Arie
ik heb hetzelfde probleem nog steeds.. en ik heb die update gister al gedowned.. nog steeds blauw scherm en die log files..

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-11 21:01
al geprobeerd om heel halflife te de-installeren,
en de betreffende mod ook
en daarna een schone install doen met alle updates?
Pagina: 1