Heeft hier iemand toevallig de t66 van Ericsson??Ik ben van plan em te bestellen maar is het wel een fijn toestel qua ontvangst enzo??
Vergelijkbaar met de T65, alleen veel te klein om goed vast te kunnen houden...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Ik heb de t66 in me hand gehad, hij is erg klein. Maar desondanks met niet al te grote handen is de menubediening zeker te doen. De toetsen lijken dicht op elkaar te zitten maar ze zijn iets uit het frame verhoogd waardoor je niet 2 toetsen tegelijk indrukt.
Ontvangst is redelijk, maar niet zo goed in vergelijking met andere telefoons. Ik denk dat het de grens is wat betreft formaat. Kleiner kan alleen maar slechter worden, omdat ook de antenneoppervlakte kleiner moet. Ook de standby-tijd is erg kort. Voor de rest is het natuurlijk een fijn toestel mits je met de kleine toetsen overweg kunt.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Er liep hier al een topic over een tijdje terug.
Ik heb hem nu al een tijdje en ik heb vrij grote handen maar het is prima te doen. De standby en beltijd zijn een beetje minder, na twee dagen is die wel weer op. Ontvangst is goed, met vodafone wel te verstaan. Iemand zei dat de antenne kleiner is als anderen, maar das onzin, ik heb de mijne wel eens open gehad en die antenne is net zo groot als van een 6210 die ik er naast hou vanwege de accu. Ik vind het een geweldig apparaat, al had ik leiver de T68i gehad maar die was toen niet leverbaar. Mocht je meer willen weten hoor ik het wel.
Ik heb hem nu al een tijdje en ik heb vrij grote handen maar het is prima te doen. De standby en beltijd zijn een beetje minder, na twee dagen is die wel weer op. Ontvangst is goed, met vodafone wel te verstaan. Iemand zei dat de antenne kleiner is als anderen, maar das onzin, ik heb de mijne wel eens open gehad en die antenne is net zo groot als van een 6210 die ik er naast hou vanwege de accu. Ik vind het een geweldig apparaat, al had ik leiver de T68i gehad maar die was toen niet leverbaar. Mocht je meer willen weten hoor ik het wel.
no comment