Toon posts:

konqueror crasht steeds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Steeds als ik konqueror start crasht deze binnen de 2 minuten, elke keer een andere foutmelding weer. Dit heb ik ook als ik de /home directory open, zogauw ik dan naar een andere directory ga is de kan heel groot dat deze ook crasht.

Heeft iemand een idee?

Distro=RH7.1
kernel=2.4.2-2
konqueror versie=2.1.0

Verwijderd

Start Konqueror es vanuit een terminal, zoals Konsole of xterm. Dus gewoon, konqueror typen, en dan zal konqueror starten.

Doe wat werk, zodat hij crasht, en kijk dan naar de output van wat je in de terminal ziet om toch al een idee te hebben van waar die crashes komen.

Heb je die KDE zelf gecompileerd, of zaten die als RPM pakket op de RH cd ? Bij de weg, KDE2.0.0 is verschrikkelijk oud en buggy, je zou best es een update kunnen overwegen. Hier vind je nieuwe officiële RPM pakketten voor KDE3.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de RPMs geinstalleerd vanuit de CD bij de installatie van RH7.1

Ik zat ook al te denken aan KDE3.0 maar ik heb een p200 met 96 MB ram, zal dat dan wel lekker lopen?

Moet ik de i386 hebben of de srpm? Moet ik al die bestanden downloaden?

• BasW
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-08 15:00

BasW

Non omnia possumus omnes

Op vrijdag 14 juni 2002 09:53 schreef sjorsie het volgende:
Ik heb de RPMs geinstalleerd vanuit de CD bij de installatie van RH7.1

Ik zat ook al te denken aan KDE3.0 maar ik heb een p200 met 96 MB ram, zal dat dan wel lekker lopen?

Moet ik de i386 hebben of de srpm? Moet ik al die bestanden downloaden?
Ik zou gaan voor de i386 die gaan meestal wel werken, maar als je een beetje verder bent met linux dan kan je beter de srpm(s=source) of de source tarball downen en zelf compileren

Zij die weten, spreken niet; zij die spreken, weten niet.