Stel je hebt een laptop met bluetooth en een bluetooth muis. Kan je dan niet meer connecten met internet via BT omdat je al je muis gebruikt of kan bluetooth meerdere apparaten tegelijk gebruiken?
Ik dacht dat bluetooth meerdere apparaten kan gebruiken.
Verwijderd
Je wil ook niet connecten met i-net via BT, daar ist niet voor bedoeld!
Het lijkt me wel dat je met meerdere apparaten tegelijk kan praten, anders heb je er nog niet zo heel veel aan.
Het lijkt me wel dat je met meerdere apparaten tegelijk kan praten, anders heb je er nog niet zo heel veel aan.
Het is maar hoe jet het bekijkt, een Ipaq met bluetooth en een Nokia 6310 met Bluetooth dan internet je toch via bluetooth (en gprs)!Op vrijdag 14 juni 2002 13:35 schreef elguapo het volgende:
Je wil ook niet connecten met i-net via BT, daar ist niet voor bedoeld!
Verwijderd
Volgens de handleiding van mijn telefoon kan je maar 1 app tegelijk gebruiken.
Quote "You may connect to several Bluetooth devices, but only one at a time"
wat dus zoveel betekent als je kunt maar een laptop aan je telefoon hangen, maar dat was volges mij het probleem juist nie, het ging over andersom.Op vrijdag 14 juni 2002 14:11 schreef ReneVe het volgende:
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Volgesn mij was juist het hele concept van bleutppth dat je allerlei apparaten draadloos kan aansluiten zonder dat ze met elkaar in conflict komen omdat bluetooth zelf een beschikbare frequentie zoekt.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Zoals ik het had begrepen kan je maar met een app tegelijk communiceren dus als je een muis hebt met bluetooth, dan kan je niet tegelijkertijd een ander app aansturen
Het ligt aan wat het apparaat ondersteunt. Als een apparaat meer connecties tegelijkertijd ondersteunt kan het wel, als een apparaat maar 1 connectie tegelijkertijd ondersteunt niet.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Je internet dan wel via BT, maar je telefoon maakt de verbinding (GSM/GPRS/UMTS). Das wat anders dan dat BT contact maakt. BT heeft alleen op korte afstanden bereik, dus zou je overal BT stations neer moeten zetten om te kunnen i-nettenHet is maar hoe jet het bekijkt, een Ipaq met bluetooth en een Nokia 6310 met Bluetooth dan internet je toch via bluetooth (en gprs)!
Misschien dat jouw telefoon maar met 1 apparaat tegelijk gebruik kan maken? Dat zou dus ook betekenen dat bellen met een headset en tegelijk spelltjes spelen met een ander niet mogelijk is...Op vrijdag 14 juni 2002 14:11 schreef ReneVe het volgende:
Verwijderd
Ik was nu toch wel nieuwsgierig geworden hoe het nu zit. Maar het is mogelijk om met meerdere app te communiceren via BT. Om precies te zijn kan je 1 master en 7 slaves hebben.
http://home.planet.nl/~frequentieland/overig/bluetooth.htm
http://home.planet.nl/~frequentieland/overig/bluetooth.htm
Maar alle slaves kunnen dus ook masters zijn... Zo kan een BT printer dus tegelijk verbonden zijn met 2 pc's 
Thanx ik ben eruit
Thanx ik ben eruit
Pagina: 1